طرح یاریگران زندگی و جشنواره نوجوان سالم، در راستای یکدیگر هستند

قرچک(پانا)- کارشناس پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جمع معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی این منطقه، مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های دانش‌آموزان را بسیار مهم دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۹۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح یاریگران زندگی و جشنواره نوجوان سالم، در راستای یکدیگر هستند

حامد حافظی، کارشناس پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در خصوص بخشنامه انتظارات بحث علوم تربیتی و مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد: تمامی دوره‌ها در‌ بخشنامه مربوط به آسیب‌های اجتماعی مشخص شده است. برخی طرح‌ها برای تمام دوره‌ها و برخی برای مقاطع متوسطه اول و دوم هستند.

حافظی در خصوص آمار طرح یاریگران زندگی در این منطقه گفت: این طرح را در سال گذشته با ۴۷ مدرسه آغاز کردیم و به حمد الهی، سال تحصیلی جدید با ۵۲ مدرسه خواهدبود؛ هر سال به تعداد مدارس اضافه می‌شود تا کل مدارس منطقه قرچک، پوشش داده‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: طرح یاریگران زندگی تاکید دارد تا دانش‌آموزان کار و فعالیت انجام دهند و برای آینده و زندگی زیبا تلاش کنند؛ لازم ‌است پروژه‌های کوچک که مدارس انتخاب می‌کنند حول محور دانش‌آموزان و با نظارت مربی‌ها همراه باشد.

کارشناس پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش شهرستان قرچک اذعان کرد: طرح یاریگران زندگی قصد دارد دانش‌آموزانی پرسش‌گر تربیت کند؛ پس برای تربیت دانش‌آموزان باید به آنها میدان داده شود و هر مدرسه می‌تواند مجری این طرح‌ها باشد.

حافظی جشنواره نوجوان سالم را در راستای طرح یاریگران زندگی دانست و گفت: طرح یاریگران زندگی و جشنواره نوجوان سالم برای آموزش و پرورش اهمیت زیادی دارند و این دو جشنواره در ساختن جامعه‌ای سالم، پیشتاز هستند.

وی جشنواره نوجوان سالم را در راستای طرح یاریگران زندگی دانست و گفت: این جشنواره پیرامون خلاقیت‌های دانش‌آموزی، ابتکارات مدرسه و ابتکارات جامعه محور است؛ این جشنواره می‌تواند شادی و نشاط را در میان دانش‌آموزان چند صد برابر کند.

خبرنگاران دانش‌آموز: کیانا سبزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار