برگزاری دوره بالندگی حرفه‌ای مدیران مقطع ابتدایی در ملارد

ملارد(پانا) - اولین جلسه کارگاه حضوری دوره بالندگی حرفه‌ای ویژه مدیران مقطع ابتدایی با هدف تعریف مدیر بالنده و ویژگی‌های آن در آموزش و پرورش ملارد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره بالندگی حرفه‌ای مدیران مقطع ابتدایی در ملارد

رقیه عبدالمالکی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد از برگزای اولین جلسه آموزشی حضوری با محوریت بالندگی حرفه‌ای مدیران مدارس ابتدایی ملارد، با تدریس صغری ملکی، مدرس دوره بالندگی حرفه‌ای مدیران و فعالیت موثر ۱۸‌تن از مدیران مدارس ابتدایی این شهرستان خبر داد.

وی در مورد ویژگی‌های این دوره بیان کرد: تعریف بالندگی مدیر یعنی تصمیم‌گیری مدیر به صورت خردمندانه و اخلاق‌مدارانه، تأمل بعنوان یکی از مهم‌ترین روش‌ها در خردمند شدن تصمیمات مدیر، تقویت تأمل در تصمیماتِ افراد به ویژه معلمان با استفاده از فیلمبرداری از کلاس و روند کار از اهم فعالیت‌های این دوره است.

عبدالمالکی افزود: قرار است که در جلسات، بیشتر از واژه مدرسه بالنده بجای واژه مدیر بالنده استفاده شود، چرا که مدیری به بالندگی حرفه‌ای نائل می‌شود که دانش‌آموزان، معلمان و مدرسه‌ای بالنده ایجاد کرده باشد و استفاده از تجربیات و تأمل در پیامدهای تصمیم‌گیری و توجه به تمام ابعاد در اتخاذ تصمیم از سوی مدیر، عناوینی بود که در بالندگی مدیران موثر ارزیابی شد.

این دوره آموزشی با روش بارش مغزی و روش فعال تک تک اعضا صورت گرفته و مطالب به صورت مباحثه و عملی ارائه شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار