معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

بسته آموزشی ویژه برای نوآموزان در استان توزیع می‌شود

تبریز(پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از توزیع‌ بسته‌های آموزشی ویژه در سطح استان برای نوآموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بسته آموزشی ویژه برای نوآموزان در استان توزیع می‌شود

کامیار قهرمانی فرد در جلسه هماهنگی برای همکاری و نظارت با مهدهای بهزیستی، گفت: امسال برای اولین بار طرح راهنمای مربی جهت کمک به مربیان مدارس پیش دبستانی اتفاق افتاده است.

وی افزود: رویکرد آموزش و پرورش در مدیریت مدارس؛ رویکردی تربیتی و خدماتی است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش های شبانه روزی همکاران فرهنگی استان خاطرنشان کرد: با نگاه پیشگیرانه باید نظارت را جدی بگیریم تا هیچ گونه اتفاق و سهل انگاری در سطوح مدارس روستایی و شهری نیفتد.

این مقام ارشد استانی ضمن اشاره به تخصیص بسته های آموزشی ویژه نوآموزان در سال تحصیلی جاری بیان کرد: سال گذشته در ثبت نام و پوشش پیش دبستانی ها رتبه اول کشور را داشتیم و امسال با تلاش همکاران سعی بر حفظ این رتبه داریم.

در ادامه این جلسه نیز رییس اداره مشارکت های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به جدیت نظارت و بازرسی های مراکز پیش دبستانی گفت: سهل انگاری در سطح پیش دبستانی، موجب رویارویی با مشکلات عدیده ای خواهد شد.

نادر فکورنیا افزود: ما لیست انتظاراتی داریم که برای همه 1338 مرکز استان فرستاده شده و امیدواریم با بررسی آن، پاسخی از طرف مناطق و نواحی دریافت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار