روایت رییس مجلس از دیدارش با یک معلم فداکار

تهران (پانا) - رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدارش با ثریا مطهرنیا یکی از معلمان فداکار در روز دانش آموز گفت امیدوارم در مجلس یازدهم بتوانیم پاسخی در خور به مطالبات بر حق فرهنگیان عزیز بدهیم و با در اولویت قرار دادن پیگیری مسائل آموزش و پرورش و ریل‌‌گذاری تحقق تحول بنیادین واقعی در این بخش، به وظیفۀ خود در قبال تمامی معلمان عزیز و فداکار کشورمان عمل کنیم.

کد مطلب: ۱۲۲۸۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
روایت رییس مجلس از دیدارش با یک معلم فداکار

محمدباقر قالیباف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«توفیق داشتم تا در روز دانش‌آموز سرزده به دیدار یکی از معلمان فداکار کشورمان بروم؛ خانم ثریا مطهر نیا پس از نزدیک به سه دهه‌ خدمت صادقانه در راه تربیت دانش‌آموزان در نقاط محروم و روستاهای دور دست و کم جمعیت، امروز در سطح جهانی شناخته‌شده و الهام‌بخش سایر معلمان هستند.

خانم مطهر نیا، آموزگار اهل بیجار استان سرافراز کردستان، حتی در ایام تعطیل و در فصل تابستان نیز در روستا علاوه بر پیگیری‌امور تحصیلی دانش‌آموزان به خانواده‌های نیازمند کودکان بیمار نیز کمک‌های فراوانی کرده‌ است.⁣

این معلم فداکار در سال‌های خدمت خود به لطف خداوند متعال موفق شده است، بیش از هزاران کودک بیمار را در شهرستان‌وروستاهای محروم شناسایی کرده و از طریق ارتباط گیری با خیرین و موسسه های خیریه راه سخت و هزینه بردار درمان را برایشان‌قدری آسان نماید. قدردانی از زحمات بی‌دریغ ایشان و تمامی افرادی که عمر خود را وقف آبادانی ایران و رفع مشکلات مردم کرده‌اند،کمترین وظیفه‌ای است که بر دوش ماست.⁣

افرادی همچون خانم مطهر نیا و تمامی معلمان دلسوز و فداکار ایران اسلامی، حق بزرگی بر گردن یکایک ما دارند و مهم‌ترین نقش رادر ساختن آیندۀ ایران عزیز ایفا می‌کنند. امیدوارم در مجلس یازدهم بتوانیم پاسخی در خور به مطالبات بر حق فرهنگیان عزیز بدهیم و بادر اولویت قرار دادن پیگیری مسائل آموزش و پرورش و ریل‌گذاری تحقق تحول بنیادین واقعی در این بخش، به وظیفۀ خود در قبال‌تمامی معلمان عزیز و فداکار کشورمان عمل کنیم. إن‌شاءالله.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار