مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از دبیرخانه جشنواره فیلم فجر بازدید کرد

تهران (پانا) - «سیدمهدی جوادی» مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در آغاز به کار دبیرخانه چهلمین جشنواره فیلم فجر از این دبیرخانه بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از دبیرخانه جشنواره فیلم فجر بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در این بازدید مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در جریان شروع به فعالیت بخش‌های مختلف دبیرخانه این دوره جشنواره قرار گرفت.

او همچنین در دیدار با «مسعود نقاش‌زاده» دبیر جشنواره، آمادگی بنیاد سینمایی فارابی را در حمایت حداکثری و پشتیبانی کامل از برگزاری هر چه باشکوه‌تر چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد.

«مسعود نقاش‌زاده» دبیر جشنواره در این دیدار از همدلی و همراهی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از نخستین روزهای راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره تشکر کرد و ابراز داشت حضور حداکثری بنیاد فارابی در پشتیبانی جشنواره و همکاری صمیمانه مدیریت آن در این دوره موجب آرامش خاطر تیم اجرایی جشنواره شده است.

«سیمون سیمونیان» مدیر دبیرخانه و «علی رمضان‌پور» مدیر پشتیبانی جشنواره چهلم، به همراه «سیدمهدی سجادی» خزانه‌دار، «میلاد شکرخواه» مدیر اطلاعات و فناوری و سرپرست روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی در این بازدید حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، «محمد خزاعی» معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی، مهر ماه امسال تلاش و اهتمام برای حمایت‌های مؤثر و هدفمند از جشنواره‌های ملی را به عنوان یکی از خط‌مشی‌های بنیاد سینمایی فارابی در آغاز فصل جدید تکوین و بازسازی انقلابیِ زیرساخت‌های سینمای کشور تعریف کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار