تاکید نگاهداری بر استفاده از ظرفیت‌ اندیشکده‌های محلی در تصمیم‌گیری‌های مجلس

تهران (پانا) - رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در دیدار با روسای مراکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی کلانشهرها بر استفاده از ظرفیت همه اندیشکده‌های محلی و کشوری در تصمیم‌گیری‌های مجلس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تاکید نگاهداری بر استفاده از ظرفیت‌ اندیشکده‌های محلی در تصمیم‌گیری‌های مجلس

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، د بابک نگاهداری امروز (چهارشنبه 12 آبان) با روسای مراکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی کلانشرها دیدار کرد.

در این نشست نگاهداری با اشاره به این امر که اخلاق مداری و مسئولیت پذیری از ابتدایی‌ترین الزامات کار پژوهشی است، بیان داشت: یکی از مهمترین وجوه فعالیت‌های پژوهشی اولویت‌دهی به امر نظارت نسبت به قانونگذاری است.

وی ادامه داد: مراکز پژوهشی باید زنجیره ماموریت خود را کامل ببینند. به این معنا که نظارت و پیگیری دقیقی از مرحله مساله یابی تا تعیین اولویت‌های کاری و در نهایت به نتیجه رسیدن کار داشته باشند.

نگاهداری در بخش دیگری از سخنان خود خواستار استفاده از ظرفیت مراکز پژوهشی محلی و همکاری بیشتر این مراکز با مرکز پژوهش‌های مجلس برای پیشبرد اهداف کلان پژوهشی کشور شد و تصریح کرد: رتبه‌بندی اندیشکده‌ها در مرکز پژوهش‌های مجلس برای همکاری بیشتر پژوهشی در دستور کار است.

در ادامه این نشست، روسای مراکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی کلانشهرها به بیان دیدگاه های خود در موضوعات مرتبط با فعالیت‌های مرکز پژوهش‌های مجلس پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار