رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خبر داد:

تخصیص ۵ میلیارد تومان برای تامین تجهیزات مختص به دانش آموزان با نیازهای ویژه درسیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت به منظور تامین تجهیزات توانبخشی و آموزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه اعتباری به مبلغ ۵ میلیارد تومان به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص ۵ میلیارد تومان برای تامین تجهیزات مختص به دانش آموزان با نیازهای ویژه درسیستان و بلوچستان

سید جواد حسینی در جلسه ویدیوکنفرانس با مدیران ۸۱ مدرسه استثنایی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مدیران آموزشگاه‌ها راهبران اصلی و کارگزاران کلیدی تحول و توسعه آموزشی هستند.
وی افزود: اگر یک نهاد را به عنوان نهاد تحولی در جامعه جهانی بخواهیم معرفی کنیم قطعا آن نهاد، آموزش و پرورش خواهد بود.
حسینی ادامه داد: هر نهاد برای تحول نیاز به سازمان دارد و سازمان تحول آموزش و پرورش مدرسه است که این مدرسه برای تحول نیاز به کارگزاران دارد که کلیدی ترین کارگزاران تحول در مدارس مدیران هستند.
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ادامه داد: اگر مدیران مدارس کیفی باشند بسیاری از نواقص آموزشی برطرف خواهد شد.
حسینی تصریح کرد: مدیران نقش کلیدی در ایجاد مدارس مانا، پویا و تجدید حیات شونده دارند.
وی ادامه داد: در آموزش و پرورش استثنایی نیازهای ویژه و متفاوتی با آموزش و پرورش معمولی وجود دارد به همین دلیل امسال اعتبار حمایتی آموزش و پرورش استثنایی کشور به ۱۲ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.
حسینی خاطر نشان کرد:همچنین ۵ میلیارد تومان برای تجهیزات توانبخشی دانش آموزان با نیازهای ویژه استان اختصاص یافته است.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد ظرفیت هایی همچون اتاق تاریک، پایگاه تخصصی سنجش، پایگاه جامع توانبخشی و مشاوره و ... برای دانش آموزان با نیازهای ویژه نیازمند توجه و اعتبارات ویژه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار