برگزاری اردوی مجازی راهیان‌نور با حضور ۱۵۰ هزار دانش‌آموز اصفهانی

اصفهان ( پانا) - مسئول بسیج دانش آموزی استان اصفهان گفت: مهم‌ترین برنامه‌ای که در سال تحصیلی گذشته انجام شد، برنامه راهیان نور در فضای مجازی و با حضور بالغ بر ۱۵۰ هزار دانش آموز به همراه خانواده در این اردوهای مجازی بود.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی مجازی راهیان‌نور با حضور ۱۵۰ هزار دانش‌آموز اصفهانی

سرهنگ حسین رجب‌پور در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی از هفتم تا سیزدهم آبان ماه اظهار داشت: هشتم آبان ماه مصادف با شهادت محمد حسین فهمیده است و به همین دلیل این هفته به نام بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده است. 13 آبان ماه 1357 مصادف با حماسه آفرینی دانش‌آموزان در دانشگاه تهران و مکمل آن تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی در استان اصفهان ادامه داد: هرساله نگاه استکبار در این روز به ایران است و هرچه نسل جوان و نوجوان بیشتر به صحنه بیایند، دشمن ناامیدتر از گذشته می‌شود. از دانش آموزان استان و سراسر کشور می‌خواهیم که در مراسم راهپیمایی و اعلام انزجار از استکبار حضور پرشور داشته باشند تا با حرکت خود، تداوم دهنده راه شهیدان باشند.

رجب پوربیان کرد: نقش دانش‌آموزان در پیروزی و تداوم انقلاب و دوران دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست و در روز 13 آبان که روز دانش آموز است باید به صحنه بیایند و کینه و نفرت و انزجار خود را نسبت به آمریکا و استکبار نشان دهند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان اصفهان با اشاره به دیگر برنامه‌ها در هفته جاری تصریح کرد: برنامه‌های یادواره شهدا در سراسر شهرستان‌های استان اصفهان تدارک دیده شده است. زنگ استکبارستیزی در یکی از مدارس شاهد شهرستان نجف‌آباد در روز جمعه هفتم آبان‌ماه همزمان با آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی به صدا درآمد، روز هشتم و همزمان با سالروز شهادت شهید فهمیده از سایت"سر سفره شهدا" رونمایی شد.

وی تصریح کرد: سال گذشته توسط دانش‌آموزان حدود 12 هزار آلبوم شهدا تکمیل شد و برای تکمیل و ادامه کار این سایت طراحی شد تا دانش‌آموزان از شهدای اقوام، محله و شهر یک شهید را انتخاب و خاطرات و زندگی‌نامه و عکس‌های شهید را تکمیل می‌کنند. برگزاری مسابقات ورزشی در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف، تجلیل از نخبه‌های علمی و رتبه‌های برتر کنکور در شهر اصفهان، ویزیت رایگان دانش‌آموزان محروم از دیگر برنامه‌های این هفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار