گیلان رتبه اول تزریق واکسن دانش‌آموزان را دارد

رشت(پانا) -96 درصد از دانش‌آموزان 12 سال به بالای استان گیلان تزریق شده که نسبت به میانگین کشوری بیش از 7 درصد بیشتر است.

کد مطلب: ۱۲۲۷۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
گیلان  رتبه اول تزریق واکسن دانش‌آموزان را دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت استان با اعلام این خبر اظهار کرد: تا یکشنبه هفته جاری ۱۷۵ هزار و ۷۳۵ نفر از دانش آموزان ۱۲ سال به بالای استان گیلان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

حسن رخ شاد با بیان اینکه گیلان در تزریق واکسن کرونا در مقایسه با میانگین کشوری پیشتاز است، اضافه کرد: تزریق دُز اول واکسن کرونا ۷.۲ درصد و دز دوم واکسن ۸.۷ درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان اظهار کرد: یک میلیون و ۹۳۶ هزار و ۱۸۸ هزار نفر در این استان نوبت اول و یک میلیون و ۳۵۶ هزار و ۹۴۹ نفر نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی اظهار کرد: شهرستان شفت با تزریق ۹۷ درصد نوبت اول و ۶۹ درصد نوبت دوم، سیاهکل با ۹۶ درصد نوبت اول و ۶۶ درصد نوبت دوم و املش با ۹۵ درصد نوبت اول و ۶۵ درصد نوبت دوم به ترتیب بیشترین تزریق واکسن دانش آموزان در گیلان را به خود اختصاص داده اند.

رخ شاد گفت: بعد از شهرستان های یاد شده لاهیجان، صومعه سرا، بندرانزلی، فومن، لنگرود، رودسر، ماسال، رشت، آستانه اشرفیه، رضوانشهر، تالش، رودبار و آستارا به ترتیب بیشترین تزریق واکسن را داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار