مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب؛

تلاش مضاعف از ارکان کار در مناطق کمتر توسعه یافته است

هرمزگان(پانا)-مدیر آموزش و پرورش میناب گفت تلاش مضاعف، برنامه ریزی، اجرا و عملیاتی کردن برنامه‌ها در مناطق کمتر توسعه‌یافته از ارکان کار است.

کد مطلب: ۱۲۲۷۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تلاش مضاعف از ارکان کار در مناطق کمتر توسعه یافته است

حسن خدامی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب با همراهی رئیسی بخشدار بخش توکهور و شهر هشت‌بندی و اعضای شورای معاونین، از نزدیک و با حضور در مدارس با دانش آموزان دیدار و گفتگو کرد.

وی در جلسه حضوری مدیران بخش توکهور و شهر هشت‌بندی، ضمن تقدیر ویژه از همکاران تاکید کرد: اجرای پروتکل های بهداشتی‌، رعایت فاصله گزاری اجتماعی و گروه بندی دانش آموزان طبق دستور العمل های ارسالی جهت بازگشایی حضوری مدارس انجام شود.

خدامی، تلاش مضاعف را از ارکان کار در مناطق کمتر توسعه یافته عنوان کرد و افزود: با کار جهادی ، برنامه ریزی ، اجرا و عملیاتی نمودن برنامه های آموزشی و پرورشی و فرهنگی و پژوهشی به اهداف عالیه دست خواهیم یافت.

معاون مدیر کل یاد آور شد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه باشد و با توجه به آن برنامه بوم مدارس منطقه را ترسیم نماییم.

خدامی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه از تمامی ظرفیتها جهت کیفیت بخشی استفاده خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب اذعان داشت: نگاه مثبت، توام با نگاهی رو به جلو، عدالت آموزشی شکل بگیرد، مدیران مدارس از خیرین نیک اندیش جهت کیفت بخشی به آموزش و فضای آموزشی استفاده کنند.

حسن خدامی در بخش دیگری از سخنان خود به آموزش اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط موجود تمامی فرهنگیان باید در آموزش، بخصوص در آموزش حضوری وغیر حضوری فعال و این توانمندی را در تمام زمینه داشته باشند.

وی همچنین از مدیران و فرهنگیان بخش توکهور و شهر هشت‌بندی با توجه به شرایط موجود منطقه، بصورت ویژه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در بخش توکهور و شهر هشت‌بندی بصورت مجزا، بیش از ۷۰۰۰ نفر دانش آموز و ۴۰۰ نفر فرهنگی مشغول به امر تحصیل و تعلیم و تربیت هستند.

خبرنگار پانا: محمدعباسی دومشهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار