برگزاری دومین دوره توانمندسازی ناظران آموزشی و مدارس هیأت امنایی سراسر کشور

تهران (پانا) - مدیرکل شوراهای آموزش و پرورش و مناطق آزاد وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دومین دوره توانمندسازی ناظران آموزشی و مدارس هیأت امنایی سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین دوره توانمندسازی ناظران آموزشی و مدارس هیأت امنایی سراسر کشور

رسول پاپایی در دومین دوره آموزش و توانمندسازی ناظران آموزشی ویژه قانون شوراها و مدارس هیأت امنایی که با هدف تقویت و افزایش نقش شوراهای آموزش و پرورش و با حضور مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش و مشارکت استان های سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شد اظهار کرد: این دوره با حضور ۱۲۰ ناظر آموزشی از سراسر کشور با رویکرد انجام مأموریتهای نظارتی و آموزشی با بهره گیری از ظرفیت های استان های سراسر کشور و نظارت بهتر بر عملکرد بیش از 3 هزار مدرسه هیأت امنایی و ۶۸۴ دبیرخانه شورای آموزش و پرورش و آموزش، با حضور بیش از ۹ هزلر نفر از اعضای دبیرخانه های این شورا برگزار می شود.

پاپایی افزود: بازنگری در قانون شوراهای آموزش و پرورش، متناسب با نیازها و زیست بوم جدید نظام تعلیم و تربیت است.

وی ادامه داد: طرح بازنگری در قانون شوراهای آموزش و پرورش به عنوان بستر مشارکت پذیری و مشارکت جویی در نظام تعلیم و تربیت آماده و ارائه گردیده است.

مدیرکل شوراهای آموزش و پرورش و مناطق آزاد خاطر نشان کرد: محور توسعه و تعالی آموزش و پرورش مشارکت است و قانون شوراها به عنوان یک قانون مترقّی برای بسط و توسعه مشارکت محسوب می شود.

وی با اشاره به برگزاری دومین دوره توانمندسازی ناظران آموزشی ویژه مدارس هیأت امنایی و قانون شوراها تصریح کرد: تربیت ۱۲۰ ناظر آموزشی برای انجام مأموریتهای نظارتی و آموزشی با هدف بهبود عملکرد مدارس هیأت امنایی و ارائه خدمات با کیفیت آموزشی و پرورشی و تحقق عینی سیاست مدرسه محوری ازجمله اهداف این دوره است.

پاپایی در پایان افزود : با هدف تقویت و افزایش نقش شوراهای آموزش و پرورش دستورالعمل نظارت و ارزیابی ویژه ناظران آموزشی تدوین و به استان ها ابلاغ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار