تولید یک مجموعه عروسکی برای نوروز

تهران (پانا) - تولید مجموعه تلویزیونی عروسکی «مزرعه دوستی» در آذربایجان شرقی کلید خورد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تولید یک مجموعه عروسکی برای نوروز

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما، ساخت مجموعه تلویزیونی عروسکی «مزرعه دوستی» با حضور سرپرست معاونت امور استان‌های صداوسیما و مدیران صداوسیما در مرکز آذربایجان شرقی آغاز شد.

هدف از ساخت این مجموعه عروسکی سرگرمی و آموزشی، تولید آثار ماندگار و با کیفیت عروسکی با تکیه بر فرهنگ بومی است.

دکتر محمد مهدی رحمتی، سرپرست معاونت امور استان‌های صداوسیما در آیین آغاز تولید مجموعه مزرعه عروسکی با تاکید بر تولید آثار ماندگار و با کیفیت برای کودکان و نوجوانان بیان کرد: اینکه مراکز استانی در این زمینه پیشگام شده‌اند نشان از حرکتی گسترده و جریانی تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه طراحی شخصیت، صداپیشگی و همچنین ساخت محیط‌های جذاب برای کودکان در صداوسیمای استان‌ها، یک اتفاق رسانه‌ای ارزشمند به شمار می‌رود، گفت: معاونت استان‌ها از همه ظرفیت‌های خود برای حمایت از تولیدات این چنینی استفاده می‌کند.

رحمتی همچنین تصریح کرد: امیدواریم اثری جذاب تولید شود و شخصیت هایی خلق شوند تا بچه‌های ایران زمین سال‌های سال آنها را به خاطر بسپارند.

پیش تولید «مزرعه دوستی» در ۲۶ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای و با ۹ کاراکتر عروسکی از دو ماه قبل شروع شده و برای ساخت دکورهای آن از رنگ های شاد کودکانه و با نگاه به بافت و رنگ هایی که بیشتر در شهرستان تبریز وجود دارند استفاده شده است.

صداپیشگان و عروسک‌گردانان این مجموعه بیشتر از هنرمندان بومی استان آذربایجان شرقی هستند و قرار است در ایام عید نوروز به روی آنتن برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار