تولید محتوای آموزشی نوین، دستاورد مهم فناوری الکترونیک است+ فیلم

تهران(پانا)- دبیر زبان انگلیسی مدرسه حاج عباسقلی رهگذر واقع در شهریار با ایجاد یگ گروه مجازی و تولید محتوای مفید آموزشی، از همکاران خود در سراسر کشور می‌خواهد که تجربیات خود را در این گروه به اشتراک بگذارند.

کد مطلب: ۱۲۲۷۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوای آموزشی نوین، دستاورد مهم فناوری الکترونیک است+ فیلم

اکرم‌سادات ترابی در گفت و گو با پانا گفت:« محتوای آموزشی که با متن‌ها و تصاویر ساده بر روی لوح‌های فشرده آغاز شد، امروز به مرحله مهمی از حیات و تکامل خود رسیده است. از آنجا که محتوای آموزشی بار اصلی آموزش را در روش هایی از آموزش از راه دور و دانشگاه مجازی و ... به دوش می‌کشد، دقت در طراحی و تولید محتوای آموزشی امری اجتناب ناپذیر است.»

وی افزود:« بنابراین تصمیم گرفتم با طرح و برنامه‌ای مدون گام موثری در این زمینه بردارم و با دعوت از استاد مجرب زبان انگلیسی هادی معتمدنیا گروهی در فضای مجازی تشکیل دادیم تا محتوای آموزشی متناسب با نیاز فراگیران طراحی کنیم تا همکاران بتوانند از اطلاعات گروه‌ جهت ساخت و تولید محتوای آموزشی در راستای تدریسشان طراحی کنند و محتوای ویدئویی آموزشی خوبی تولید کنند.

ترابی ادامه داد: این فعالیت با استقبال تعداد کثیری از همکاران از سراسر کشور روبه رو شد و تاکنون دو گروه با ظرفیت انسانی بالایی را دارا هستیم و تدریس دو روز در هفته و به مدت یک ساعت و نیم تشکیل می‌شود.

او با تاکید بر این که این طرح می‌تواند پاسخگوی برخی از مشکلات آموزشی باشد، گفت: در عرصه تعلیم و تربیت با هم‌اندیشی و همفکری توانستیم گام بلندی را برای جذب مخاطبان برداریم و از این طریق تجارب همکاران را به اشتراک بگذاریم.

نمونه‌ای از این محتواها را در ویدیوی زیر می‌بینیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار