مشاور رئیس‌جمهوری: آیت‌الله رئیسی نگاه ویژه‌ای به اقوام و مذاهب دارند

تهران (پانا) - مشاور رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با تبریک میلاد پیامبر اعظم و هفته وحدت، گفت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، نگاه ویژه‌ای به بحث اقوام و مذاهب دارند.

کد مطلب: ۱۲۲۶۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مشاور رئیس‌جمهوری: آیت‌الله رئیسی نگاه ویژه‌ای به اقوام و مذاهب دارند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، ماموستا عبدالسلام کریمی به مناسبت هفته وحدت در دیدار با ماموستا حاج مُلا «قادر قادری» امام جمعه شهرستان پاوه، افزود: اینجانب حامل پیام تبریک رئیس‌جمهوری به مناسب هفته وحدت برای حضرتعالی و تمام اقوام و مذاهب در کشور عزیزمان ایران هستم.

وی اظهار داشت: در این زمینه و با توجه به مسئولیتی که به بنده محول شده تلاش خواهم کرد نقطه نظرات اقوام و مذاهب را جهت پیشبرد اهداف دولت به رئیس‌جمهوری منتقل کنم.

کریمی تصریح کرد: برای این امر دیدار با بزرگان قومی و دینی مختلف را در دستور کار خود قرار داده‌ام و برای تحقق این موضوع به نحوی شایسته به تمام کشور حتی دور افتاده ترین نقاط سفر می‌کنم و به دیدار هموطنانمان خواهم رفت.

امام جمعه شهرستان پاوه نیز در این دیدار ضمن تبریک به عبدالسلام کریمی برای منصوب شدن به عنوان مشاور رئیس‌جمهوری در امور اقوام و مذاهب کشور برای این انتخاب نیز از رئیس‌جمهوری تشکر کرد.

ماموستا حاج مُلا «قادر قادری» با اشاره به تنگناهای معیشتی مردم گفت: مشکلات جامعه را دریابید و تلاش کنید جامعه در حال حرکت به سمت امید و به نتیجه رسیدن برنامه‌های دولت باشد.

امام جمعه پاوه افزود: با مردم، نمایندگان، بزرگان و علمای مذاهب مختلف در اقصی نقاط کشور از کرمانشاه و کردستان تا بلوچستان و جنوب خراسان و ترکمن‌ها ارتباط داشته باشید و نقطه نظرات آنها را به دولت و رئیس‌جمهوری انتقال بدهید و از راهکارها و نقطه نظرات اقوام و مذاهب برای پیشرفت جامعه بهره ببرید.

امام جمعه شهرستان پاوه افزود: خواست و پیام ما این است که شما جناب آقای دکتر کریمی محکم و با قامتی راسخ برای پیشبرد برنامه‌های عدالت‌محور دولت رئیس‌جمهوری محترم جناب آقای رئیسی همراه ایشان باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار