در جلسه شورای اداری خوزستان؛

رئیس قوه قضاییه: باید بوروکراسی را از جلوی پای مردم برداریم

تهران (پانا) - رئیس قوه قضاییه تاکید کرد که باید بوروکراسی را از جلوی پای مردم برداشته و اجاره داده شود مردم کار کنند.

کد مطلب: ۱۲۲۶۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس قوه قضاییه: باید بوروکراسی را از جلوی پای مردم برداریم

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای عصر امروز پنجشنبه (6 آبان) در جلسه شورای اداری استان خوزستان با اشاره به ظرفیت‌ها و مشکلات این استان گفت: اگر بخواهیم به شکل عادی و روال معمول مشکلات استان را رفع کنیم سالیان سال طول می‌کشد و این زیبنده نظام و مردم نیست.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه افزایش تولید لوازم می‌خواهد گفت: برای ورود مواد اولیه باید تسهیلات ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه باید جایی که مجوز می‌خواهد را با کمترین زحمت به خصوص برای بنگاه‌های کوچک به روز برسانیم عنوان کرد: باید بوروکراسی را از جلوی پای مردم برداریم و اجازه دهیم مردم کار کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه دستگاه قضایی استان خوزستان در مورد مسائل ناامنی و حمایت از تولید باید اقدامات خود را بیشتر کند، گفت: نمی‌شود روی قاضی فشار آورد چرا که قاضی هم توانی دارد.

رئیس قوه قضاییه افزود: شاید بشود با تدبیر کردن، کمک خواستن از مردم و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها ورودی پرونده‌ها را کمتر و مسائل را قضایی حل کرد.

در این مراسم استاندار و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز به بیان مشکلات، معضلات و فرصت‌های استان خوزستان پرداختند.

«عبدالله ایزدپناه» رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از اهم مشکلات اقتصادی و زیرساختی این استان پرداخت.

«امرالله نوذری» فرماندار اندیکا هم گزارشی را از روند اقدامات انجام شده پس از زلزله چندی پیش در مناطق روستایی اندیکا قرائت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار