آیین‌نامه استخدام اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی تصویب شد

تهران (پانا) - اولین جلسه هیات امنای پژوهشکده شورای نگهبان با حضور اعضای هیات امنا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین‌نامه استخدام اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی تصویب شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، اولین جلسه هیات امنای پژوهشکده شورای نگهبان با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم و تحقیقات و فناوری، آیت الله مدرسی یزدی عضو فقیه شورای نگهبان، سیامک ره‌پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان، حسن صادقی مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان و سیفی نماینده رئیس سازمان برنامه و بودجه، در محل شورای نگهبان برگزار شد.

در این جلسه علی فتاحی زفرقندی، قائم مقام پژوهشکده ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های پژوهشکده، برنامه های آتی را تشریح کرد و و درباره وضعیت و برنامه‌های آینده این مؤسسه میان اعضای هیات امنا بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین در این جلسه آیین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی، آیین‌نامه مالی و معاملاتی و آیین‌نامه داخلی جلسات هیات امنای پژوهشکده بررسی و تصویب شد.

گفتنی است طبق اساسنامه پژوهشکده شورای نگهبان که به تصویب شورای نگهبان و به تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است، آیت الله جنتی رئیس و عباسعلی کدخدایی دبیر هیات امنا و ۵ نفر دیگر از اعضای شورای نگهبان، به همراه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور سایر اعضای هیات امنای پژوهشکده شورای نگهبان می‌باشند.

لازم به ذکر است پژوهشکده شورای نگهبان به منظور پشتیبانی علمی و کارشناسی و ارائه نظرات مشورتی حقوقی به شورای نگهبان و تبیین مبانی و اصول قانون اساسی تاسیس شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار