انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدرسه دخترانه استاد شهریار برگزار شد

تهران (پانا) - انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدرسه دخترانه استاد شهریار برای سال تحصیلی 1401-1400 به صورت حضوری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدرسه دخترانه استاد شهریار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدرسه دخترانه استاد شهریار، در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید انتخابات انجمن اولیا و مربیان این مدرسه برگزار شد.

بنا براین گزارش زهرا بصیرت مدیر مدرسه استاد شهریار در خصوص انتخابات انجمن و اولیا و مربیان مدرسه گفت: انجمن اولیاء و مربیان جهت هماهنگی های بیشتر امور مدرسه و به منظور تقویت همکاری، مشارکت و افزایش نقش اولیاء در تصمیم سازی برای تحقق اهداف مدرسه و ارتقای کیفیت فعالیت های تربیتی مدرسه و گسترش ارتباط بین خانه و مدرسه تشکیل می شود.

بصیرت گفت: نفراتی که در این انجمن انتخاب میشوند درکنار مدیر و دیگر عوامل اجرایی مدرسه کمک میکنند تا با هدف تلاش و همکاری در جهت پیشبرد امور آموزش و پرورش دانش آموزان و با برگزاری جلسات مختلف در طول یک سال تحصیلی در تحقق این اهداف برنامه ریزی و اقدام کنند.

مدیر مدرسه استاد شهریار اظهار داشت در این انتخابات که به صورت حضوری و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی انجام شد 15 کاندید خانم وآقا با هم به رقابت پرداختند که بعد از معرفی کاندیداها و ارائه برنامه 12 نفر آقایان سعید بهرامی ، محمد رضا عشقی ، علی خردجو وحمید خدام و خانم ها سودابه غلامی ، زینب بابایی ، زینب نادری ، معصومه بیاتی ، فاطمه لطیف ، انسیه قدیمی ، آرزو کاویانی فر ومریم سپهری برای یک سال تحصیلی انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار