با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد؛

برگزاری جشن مهر و مهربانی در آموزش و پرورش منطقه امامزاده - بادرود

اصفهان( پانا) - جشن مهر و مهربانی با حضور لیلا سادات ابطحی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در اداره آموزش و پرورش منطقه امامزاده – بادرود، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن مهر و مهربانی در آموزش و پرورش منطقه امامزاده - بادرود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان جشن مهر و مهربانی ( تجلیل از آموزگاران پایه اول ابتدایی ) در این منطقه و با حضور لیلا سادات ابطحی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و زهرا صمدیان کارشناس پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی استان، در این منطقه برگزار شد.

در این مراسم که کلیه آموزگاران پایه اول ابتدایی دعوت بودند، ابتدا عباسعلی عصمتی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه امامزاده - بادرود، آماری از دانش آموزان و موفقیتهای منطقه در دوره ابتدایی را ارائه نمود. سپس، لیلا سادات ابطحی در بخشی از سخنانش خطاب به آموزگاران پایه اول ابتدایی گفت: چون دوران کودکی دوران نقش بر حَجَر است و هر فعالیت و عملی روی بچه ها می نشیند، بنابراین مسئولیت معلمان بسیار خطیر است.

وی به موضوع اقناع سازی والدین در بازگشایی مدارس و بحث تاب آوری اشاره کرده و تاکید کرد: ما خدمتگزار دانش آموزانی هستیم که بعدا سکانداران کشور می شوند.

لازم به ذکر است در پایان این برنامه، از تعدادی از آموزگارانی که در تولید محتوای آموزشی، فعالیت داشتند، تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار