مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

کسب رتبه عالی و شایسته تقدیر معاونت سوادآموزی استان در ارزیابی سالانه سوادآموزی کشور

رشت(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت معاونت سوادآموزی استان از 25 شاخص سازمان نهضت سوادآموزی در 12 شاخص در زمره 3 استان برتر کشور قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۲۵۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه عالی و شایسته تقدیر معاونت سوادآموزی استان در ارزیابی سالانه سوادآموزی کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی با اشاره به این دستاورد آموزش و پرورش استان اظهار کرد: سالانه فعالیت های حوزه سوادآموزی استان ها بر اساس شاخص های 25گانه توسط سازمان نهضت سوادآموزی کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و به استانداران اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق نامه ارسالی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی کشور، معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان از 25 شاخص، در 12 شاخص از جمله: شورای پشتیبانی، بهبود کیفیت، تبلیغ و ترویج، اطلاع رسانی، مشتری مداری، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، پوشش حجم ابلاغی و ... در دسته 3 استان برتر بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تبریک این موفقیت به فعالان عرصه سوادآموزی، خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین آمارها، جمعیت باسوادی استان در گروه سنی هدف(10 تا 49 سال) به 4 /98 درصد رسیده است و امیدواریم با همراهی اعضای شورای پشتیبانی سوادآموزی و سایر دستگاه ها و نهادها در آینده نزدیک، دیگر شاهد فرد بی سوادی در این خطه از مهد علم و فرهنگ نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار