ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تمدید شد

تهران (پانا) - مهلت ثبت‌نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا روز جمعه ۷ آبان ماه تمدید شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تمدید شد

پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu. iau. ac. ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

پذیرفته شدگان تمامی محل‌های دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحددانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh. iau. ir قرار گرفته، مراجعه کنند.

لازم به توضیح است با توجه به شرایط کرونا جهت حفظ سلامتی، داوطلبان از مراجعه حضوری به مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی خودداری کنند. داوطلبان می‌توانند جهت ثبت درخواست الکترونیکی به سامانه ticket. azmoon. iau. ac. ir مراجعه کنند و درخواست خود را همراه با مستندات لازم (کارنامه و…)، ثبت کنند.

سامانه فوق جایگزین مکاتبات و مراجعات حضوری برای ثبت درخواست هاست. داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص آزمون کارشناسی ارشد از طریق تلفن گویا ۴۷۴۳۰۲۱ و یا سیستم پرسش و پاسخ مجازی به آدرس faq. azmoon. iau. ac. ir سوال خود را مطرح کنند تا کارشناسان راهنمایی و پاسخ دهند و از مراجعه حضوری به مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی اکیداً خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار