ساده‌سازی اعمال آزمایشگاهی موجب تقویت علاقه و انگیزه دانش‌آموزان در درس علوم می‌شود

شیراز (پانا) - به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس، مرحله کشوری مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی از 3 تا 6 آبان ماه باحضور معلمان منتخب علوم تجربی سراسر کشور در شیراز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۵۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ساده‌سازی اعمال آزمایشگاهی موجب تقویت علاقه و انگیزه دانش‌آموزان در درس علوم می‌شود

رسول قانونی در آیین افتتاحیه مرحله کشوری سومین دوره مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی در شیراز گفت: اینگونه همایش‌ها و برنامه‌ها توسعه حرفه‌ای معلمان را در برخواهد داشت و رشد شایستگی‌های معلم لزوما با اخذ مدرک تحصیلی صورت نمی‌گیرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه ساده‌سازی عمل آزمایشی موجب تقویت علاقه و انگیزه دانش‌آموزان در درس علوم می‌شود، گفت: تبادل تجربیات ارزشمند معلمان می‌تواند تدریس را غنی‌تر کند و یادگیری را برای دانش‌آموزان تسهیل کند.

قانونی گفت: فعالیت‌های آزمایشگاهی را باید به عنوان رکن اصلی آموزش درس علوم تلقی کرد که موجب رشد مهارتها و تعمیق بینش دانش‌آموزان می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: یادگیری عمیق دروس آزمایشگاهی از اهداف اصلی برگزاری این مسابقات است که این رویداد علمی موجب ایجاد یک نشاط علمی نیز خواهد شد.

قانونی گفت: فعال‌سازی بیش از پیش فعالیت‌های آزمایشگاهی در مدارس و تشویق فعالیت‌های گروهی و دوری از رقابت‌های مضر از دیگر اهداف برگزاری این دوره مسابقات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار