افتتاح دبیرستان دخترانه شاهد شهید خرازی شاهین‌شهر

اصفهان(پانا) - دبیرستان دخترانه شاهد شهید خرازی شاهین‌شهر با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دبیرستان دخترانه شاهد شهید خرازی شاهین‌شهر

در مراسمی با حضور مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی فرماندار، معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس شورای شهر شاهین‌شهر، رئیس شورای شهرستان، رئیس اداره شاهد اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جانشین فرمانده سپاه ناحیه، جمعی از نمایندگان شورای شهر و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شاهین‌شهر دبیرستان دخترانه شاهد شهید خرازی در این شهرستان افتتاح شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت 17 ربیع الاول و خجسته میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) و با تقدیر و تشکر از زحمات و همکاری های سازمان های مختلف از جمله آموزش و پرورش، شهرداری و همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای آماده سازی و تجهیز این مدرسه،از احیای دوباره مدرسه شاهد در شهرستان بعد از 20 سال به عنوان کاری بزرگ و ارزشمند یاد کرد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: باید به وعده ها عمل شود، این افتتاحیه مصداق بارز عمل کردن و پیگیری امور برای عملیاتی شدن و به سرانجام رسیدن است.

در ادامه حامد عجبی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر گفت : این مدرسه حدود ۲۳۰نفرظرفیت دارد که تاکنون ۹۵نفر ثبت نام کرده اند و ظرفیت پایه های دهم در رشته های تجربی ، ریاضی ، انسانی تکمیل شده و حدود شش میلیارد ریال برای زیباسازی ، زیرساخت ها و سیستم گرمایشی این مدرسه هزینه شده است.

همچنین مسئولین با قرار دادن شاخه گل بر روی تمثال شهید خرازی، ضمن تجدید میثاق با شهدا به این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.

معاون سیاسی فرماندار شاهین شهر هم با اشاره به اینکه اسلام برای آموزش و علم اندوزی و کسب دانش اهمیت زیادی قائل شده،افزود: آموزش، اساس توسعه است و می تواند جامعه را متحول کند.

خبرنگار: مریم ساری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار