رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی:

مشکل اصلی در استان، تمام نشدن پروژه‌ها است

تبریز(پانا) - رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی، مشکل سال‌های قبل استان را مشکل تمام نشدن پروژه‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۵۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مشکل اصلی در استان، تمام نشدن پروژه‌ها است

محمدحسین فرهنگی، رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: مشکلی که با وجود دموکراسی حاکم در استان در سال‌های گذشته با آن مواجه بودیم، مشکل تمام نشدن پروژه ها بود. کار را خوب شروع می کردیم و اعتبارات خوبی نیز دریافت می کردیم ولی در نهایت پروژه بلاتکلیف رها می شد.

وی به ساخت سدهای مختلف در چندین سال اخیر در استان اشاره کرد و افزود: تعدادی از سدها مثل سد شخید مدنی و ونیار با پیشرفت نزدیک ۹۸ درصد آبگیری نشده اند و مردم دچار مشکل شده اند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: از استاندار جدید انتظار داریم در یک زمان مشخص و با زمان‌بندی معین بهره برداری از این سدها انجام گیرد و بدهکاری نباید باعث عدم آبگیری سدی آماده شود.

فرهنگی ادامه داد: انتظار داریم استاندار برای معادن ما که مقام اول ذخایر کشور را داراست ولی در استحصال مشکل دارد؛ زمان بگذارد.

وی افزود: اگر نفلین در معادن سراب به بهره برداری برسد به قدری سیمان تولید می شود که می توان تمام جاده های کشور را بتنی کنند.

این مقام مسئول با اشاره به حوزه سلامت و بهداشت گفت: ۱۰ سال است که مشکل زمین برای احداث بیمارستان دوم تامین اجتماعی داریم که مسئله ای خنده دار است.

وی در پایان با اشاره به اینکه استان ما زمینه های توسعه همه جانبه را دارد، افزود: استان آذربایجان شرقی در چند سال آینده می تواند به افق های بسیار روشن برسد. توسعه همه جانبه نه فقط در مرکز استان بلکه در تمامی شهرستان ها با حداقل یک طرح توسعه برای هر شهرستان باید اجرا داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار