وزیر کشور:

آذربایجان‌شرقی دریچه نورافکن و الهام‌بخش سرزمین‌های اسلامی است

تبریز(پانا) - وزیر کشور با اشاره به اینکه آذربایجان‌شرقی برای کشور بسیار مهم است، به نقش این استان به عنوان دریچه نورافکن و الهام‌بخش سرزمین‌های اسلامی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان‌شرقی دریچه نورافکن و الهام‌بخش سرزمین‌های اسلامی است

احمد وحیدی در جلسه تکریم و معارفه استاندار که در مصلای اعظم امام خمینی تبریز برگزار شد، گفت: مردم سالاری دینی طوری اتفاق می افتد که مردم، مسئول را از خود بدانند و اورا یاری کنند. آنچه مردم را رنج می‌دهد باید مسئول را خراش دهد.

وی افزود: مسئولان باید مردم را از خود دانسته و هیچ پرده و حجابی بین مسئولان قرار ندهند.

وزیر کشور اظهار کرد: آذربایجان شرقی بر کشور و سرزمین های اسلامی دریچه نور افکن و الهام بخش است.

وی ادامه داد: عالمان و عارفان شهدای آذربایجان شرقی همچون علامه طباطبایی، شهید مهدی و حمید باکری، شهید شفیع زاده و شهید یاغچیان استوانه های علم و معرفت بودند و این ظرفیت‌ها نمایانگر ایثار و فداکاری در استان است.

وحیدی بیان کرد: باید نخبگان در این کشور حفظ شوند تا پیشرفت استان‌ها متناسب صورت گیرد.

چنانچه آذربایجان شرقی منطقه ترانزیتی مهمی بوده و نقطه اتصال کشور و جهان بوده است که توسط دیپلماسی اقتصادی جزو ماموریت هایی است که باید بیش از پیش توسعه یابد.

وزیر کشور در آخر تصریح کرده و گفت: همکاری های مشترک باید تعریف شوند زیرا باید اقتصادی مکمل تشکیل داده و همکاری شکل گیرد.

وی ادامه داد: مدیران باید با استاندار هماهنگ باشند چرا که استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان حضور دارد تا استان به جایگاهی که استحقاق داشته برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار