مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هرمزگان؛

استفاده از تجربیات ارزنده پیشکسوتان اتحادیه چراغ راه این تشکل انقلابی است

هرمزگان (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هرمزگان در همایش بزرگ نسل آفتاب گفت استفاده از تجربیات ارزنده پیشکسوتان اتحادیه چراغ راه این تشکل انقلابی است.

کد مطلب: ۱۲۲۴۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از تجربیات ارزنده پیشکسوتان اتحادیه چراغ راه این تشکل انقلابی است

همایش بزرگ پیشکسوتان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان هرمزگان با عنوان (نسل آفتاب) با حضور حجت الاسلام و المسلمین مرتضی غریب مسئول اتحادیه استان و کادر اتحادیه به همراه جمعی از پیشکسوتان اتحادیه در محل اتحادیه استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی غریب در این همایش ضمن خوشامدگویی از حضور پیشکسوتان در این جمع صمیمی استفاده از تجربیات ارزنده آنان در آینده پیش روی اتحادیه را همچون روشن‌ شدن‌ چراغ راهی در این تشکل انقلابی دانست.

وی در ادامه ضمن تشکر از حضور پیشکسوتان در این جمع صمیمی خواهان استمرار حلقه اتصال تجربیات آنان با اتحادیه جهت رسیدن به اهداف تشکل شد.

محمد پیروان پیشکسوت با سابقه اتحادیه هم در این همایش از فعالیت جهادی کادر اتحادیه و دانش آموزان در سال‌های گذشته در این تشکل انقلابی گفت: تلاش شبانه روزی بچه های انجمنی جهت رسیدن به اهداف فرهنگی و تربیتی اتحادیه ستودنی بوده است.

محمد رزم پیشکسوت اتحادیه در این باره گفت:
در زمان گذشته با دانش آموزان انجمنی کارهای فرهنگی زیاد صورت می‌گرفت و تشکل دارای بنیان و اساس قوی تربیتی و تشکیلاتی بود، از حضرت امام خمینی (ره) در سال ۴۲ پرسیدند؛ پشتوانه شما برای تشکیل انقلاب چه کسانی هستد؟ ایشان فرمودند: مردان من در گهواره ها هستند، یعنی در طی ۱۵ سال نیروسازی جهت شکل گیری انقلاب اسلامی صورت گرفت بعد از تشکیل انقلاب با فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ انجمن اسلامی شکل گرفت و دوستان عزیز انجمنی با برپایی دعای کمیل بر سر مزار شهیدان به عنوان قرار هفتگی هیئت در واقع دلها و قلبهای دوستداران در این تشکل انقلابی را به هم پیوند دادند.

زارع دیگر پیشکسوت اتحادیه نیز اظهار کرد: ما نیازمند مستندسازی فعالیت های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی اتحادیه در گذشته هستیم تا بتوانیم جایگاه اصلی انجمن اسلامی را به نسل آینده معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه شعار ما انجمنی های گذشته رفع فقر در جامعه بوده تنها تشکلی بودیم که در اوایل سال ۵۹ کارگروهی از بچه های انجمنی تشکیل دادیم تا گزارشی از مشکلات شهرستان بشاگرد جمع آوری و به حجت الاسلام والمسلمین احمدی نماینده رهبری در زمان نخست وزیری شهید رجایی ارائه دادیم و خیلی پیگیری ها با کمک همین بچه های انجمن اسلامی جهت شناسایی مشکلات منطقه محروم بشاگرد صورت گرفت، پس با صرف کردن فعل خواستن می‌توان تشکل انجمن اسلامی قوی ساخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار