معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد:

دانش‌آموز ۸ ساله بجنوردی برنده هفتگی پویش ملی «به رنگ مدرسه» شد

بجنورد(پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی خبر داد پانیسا صمدی، دانش‌آموز ۸ ساله دبستان پروین بجنورد برنده هفتگی پویش ملی«به رنگ مدرسه» شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، پانیسا صمدی دانش آموز ۸ساله از دبستان پروین بجنورد که نقاشی آن در پویش به رنگ مدرسه با بیشترین لایک بعنوان برنده هفتگی انتخاب شده بود، مورد تقدیر قرار گرفت.

عصمت بدخشان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در این مراسم خاطرنشان کرد: پویش ملی«به رنگ مدرسه» با عنوان «نقاشی بکشید، جایزه بگیرید» در این استان آغاز شد که این پویش ویژه دانش آموزان ۶ تا ۱۲ سال است که متقاضیان می توانند نقاشی های خود را با موضوع«مدرسه دوست داشتنی من» در سایت آجر به آجر www.ajorBajor.ir بارگذاری کنند و از جوایز متنوع آن بهره‌مند شوند.

وی هدف از برگزاری این پویش را ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی بین کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها، افزایش آگاهی مردم و استفاده از ظرفیت کودکان برای بهره گیری از هنر کودکان برای تشویق مردم در امر مدرسه‌سازی ذکر کرد.

گفتنی است پانیسا صمدی از سوی مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی و معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اهدای جایزه نقدی به مبلغ ۴میلیون ریال و بسته کامل لوازم التحریر تقدیر شد.

لازم به ذکر است آریا ابراهیمی از شیروان، حسین تاج تیموری و ام البنین عباسپور از اسفراین از دیگر برندگان پویش در ۴هفته ابتدایی هستند که در هفته جاری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار