صادق شیخ زاده نامزد جایزه «آسین پالاسیوس» اسپانیا شد

خواننده جوان موسیقی اصیل ایرانی به بخش پایانی جایزه El mejor abogado [بهترین وکال] فستیوال  بزرگداشت آسین پالاسیوس  اسپانیا راه یافت.

کد مطلب: ۱۲۲۴۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
صادق شیخ زاده نامزد جایزه «آسین پالاسیوس» اسپانیا شد

قطعه «غرور» به آهنگسازی و خوانندگی صادق شیخ زاده و با اجرای انسامبل اکادمی icm اتریش به رهبری «الن کنستانتین » در شاخه تلفیق موسیقی راک و فولکلور به مرحله نهایی ارزیابی فستیوال موسیقی خاورشناسانه پالاسیوس رسید .

جشنواره بزرگداشت میگل آسین پالاسیوس ، فیلسوف ،تاریخ نگارو خاورشناس اسپانیایی با رویکردهای باطنی اسلام در هر دوره ۴ ساله برگزار می‌شود که به سبب شیوع بیماری کرونا از آخرین برگزاری آن در شهر سئوتا-ی- اسپانیا حدودا بیش از ۶ سال می‌گذرد.

این جشنواره در حوزه های موسیقی، تاتر و ادبیات شرق‌شناسی به بررسی آثار هنرمندان برگزیده جشنواره های اوروپا در ۴سال بعد از آخرین دوره برگزاری خود می‌پردازد .

گفتنی است دکتر صادق شیخ زاده پیش از این جوایز مستر وکال فنلاند، نشان درجه یک خیام از فردریک لونرمان فرانسه و رتبه دوم فستیوال موسیقی اتریش را کسب کرده است.

از جمله داوران این دوره می‌توان به "لیو پولد" و "فرانسیس بیزه" در بخش آواز، "فرانسوا کوپرن" و "سسیل شامیناد" در بخش آهنگسازی، "پرودزیا اکتور شروو" و "ریچارد فولتسگ در بخش تاتر و "آرتور کریستنسن" و "انگوسیانگ" در زمینه شرق‌شناسی اشاره کرد.

تنظیم قطعه «غرور» را سعید حسن زاده عهده دار بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار