کاظمی خبر داد

زمینه‌سازی برای استخدام قهرمانان مسابقات جهانی کشتی

تهران (پانا) - مراسم استخدام مدال‌آوران کشتی اسلو به عنوان معلم ورزش با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
زمینه‌سازی برای استخدام قهرمانان مسابقات جهانی کشتی

علیرضا کاظمی در این مراسم اظهار کرد: این دوره از کشتی جز درخشان ترین نتایج در تاریخ مسابقات قهرمانی این ورزش بود و آنچه امروز برای بنده ارزش داشت نوع نگاه رئیس فدراسیون کشتی به توسعه پایدار این ورزش از مسیر آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش را کامل در اختیار فدراسیون کشتی قرار می‌دهیم و با تمام قوا از معاونت تربیت بدنی درخواست دارم که کمک‌های مربوط به پیشرفت کشتی را در دانش‌آموزان پیگیری کنند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کشتی برخاسته از فرهنگ کهن ماست، بیان کرد: علاقه مردم به اندازه بسیاری نسبت به کشتی نمایان است.

به گفته کاظمی حرکت امروز پیام‌های خوبی برای ورزش کشور دارد و این وزارتخانه در حوزه تربیت بدنی سرمایه گذاری‌های زیادی داشته است.

وی اظهار کرد: جذاب ترین بخش آموزش و پرورش موضوع ورزش و تربیت بدنی در فضای این عرصه است بر این اساس از سال گذشته کانون‌های کشتی را در جمعیت دانش‌آموزی فعال کردیم همچنین تلاش داریم تا عقب افتادگی از ورزش که در دوران کرونا ایجاد شد، را جبران کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در وهله اول با همین مجوز کنونی در نظر داریم تا کشتی‌ها در سطح دانش‌آموزی شروع کنیم تا با قوت دنبال شود.

کاظمی بیان کرد: آمادگی داریم و دعوت می‌کنیم که زمینه استخدام همه قهرمانان کشور در کشتی جهانی را فراهم کنیم معتقدیم افرادی که برای همه کشور پهلوانی به ارمغان آوردند، افتخار حضور در آموزش و پرورش را داشته باشند چراکه فضای تعلیم و تربیت بهترین فضا برای نسل کشتی در سطوح جهانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار