در هفته تربیت بدنی؛

دریاچه شهدای خلیج فارس میزبان وزیر ورزش و جوانان شد

تهران (پانا) - همایش «پیاده روی گام‌هایی به سوی ایران قوی» به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، فریدون رضوی‌کیا مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، امیر محسنی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران و روسای فدراسیون‌های ورزشی و جمع کثیری از ورزشکاران و ورزش دوستان در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دریاچه شهدای خلیج فارس میزبان وزیر ورزش و جوانان شد

به گزارش روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، در این همایش وزیر ورزش و جوانان ضمن گفت و گو با دبیران کمیته های متعدد فدراسیون ورزش های همگانی بر گسترش فعالیت های ورزشی در اماکن عمومی مانند مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس تاکید و از نقش موثر و حمایت گر مدیریت شهری در برگزاری همایش های این چنینی قدردانی کرد.

همچنین در این مراسم فریدون رضوی‌کیا، مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران با اشاره به توانمندی مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس در حوزه گسترش ورزش های همگانی، گردشگری سلامت و توجه به ورزش‌های گروهی و خانوادگی گفت: مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس از ابتدای شکل‌گیری میزبان گروه‌های ورزشی بوده و در راستای توسعه ورزش همگانی تلاش کرده تا امکانات مورد نیاز را برای شهروندان فراهم کند.

رضوی کیا ضمن اعلام آمادگی برای پذیرش گروه‌های ورزشی مورد حمایت فدراسیون ورزش های همگانی ادامه داد: امیدواریم همایش گام‌هایی به سوی ایران قوی آغازی برای حضور پررنگ‌تر گروه‌های ورزشی در سطح مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس باشد.

در پایان این همایش وزیر ورزش و جوانان با همراهی مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان و ورزشکاران شرکت‌کننده در همایش بر مزار شهدای گمنام دریاچه شهدای خلیج فارس در جزیره تنب کوچک، حاضر و با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار