مدیر سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه:

جذب و سازماندهی اعضاءو مربیان پیشتاز از مهمترین برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی است

کرمانشاه(پانا) - نشست روسای ادارات دانش‌آموزی شهرستان‌ها، مناطق و نواحی سه‌گانه سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه با هدف هماهنگی فعالیت‌های اجرایی سازمان دانش‌آموزی به خصوص جذب و سازماندهی اعضاءو مربیان در سال تحصیلی جاری در سالن جلسات خانه معلم استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
جذب و سازماندهی اعضاءو مربیان پیشتاز از مهمترین برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی است

در این نشست که با هدف هماهنگی و تبیین فعالیت های سازمان دانش آموزی استان در سال تحصیلی جاری و با حضور روسای ادارات دانش آموزی شهرستان‌ها، مناطق و نواحی، رضا محمدی مدیر، حمزه صباغیان معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی، بهنام توحیدنیا معاون اداری و مالی و ندا سرمستی مسئول روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی استان، برگزار شد و برنامه های عملیاتی سال تحصیلی 1401-1400 با رویکرد افزایش تعداد دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان مورد بررسی قرار گرفت.

رضا محمدی، مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن تشریح بازنگری اصول، سرفصل‌ها، نمادها، نشان‌ها و محتوای آموزشی تشکیلات پیشتازان،افزود: اجرای اصول و فرایندهای بازمهندسی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان مهمترین برنامه و اولویت اصلی سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه است.

محمدی بر ضرورت انجام وظایف ذاتی سازمان به عنوان مهمترین اهداف تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف ذاتی سازمان دانش آموزی کمک به رشد و شکوفائی استعداد دانش آموزان است که این مهم با توجه به تفاوت های فردی متربیان ممکن است.

وی گفت: بازمهندسی تشکیلات پیشتازان بر اساس اسناد بالا دستی به ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه گام دوم انقلاب و بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی طراحی و تنظیم شده است و نقش بسیار مهمی در رشد تمام ساحتی دانش آموزان و ارتقای جامعه پذیری آنان دارد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود: دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری به عنوان مهم ترین ماموریت سازمان دانش آموزی است و شما روسای دانش آموزی باید به دانش آموزان خود روحیه نشاط و شادابی و مهارت های زندگی را آموزش دهید.

بهنام توحیدنیا معاون اداری و مالی سازمان دانش آموزی استان ضمن تشریح مسائل مالی و اداری مربوط به سازمان دانش آموزی ادامه داد: حضور در فعالیت‌های مکمل اقتصادی با رعایت مصالح فرهنگی و ضوابط مالی از دیگر رویکردهای سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی جدید است.

وی افزود: توجه ویژه به خبرگزاری پانا به عنوان خبرگزاری رسمی در آموزش و پرورش با مشارکت دانش آموزان علاقه مند از مهمترین دیدگاه های موجود در زمینه تعاملات سازمان دانش آموزی در حوزه رسانه است که مصداق صحیح آن یک خبرنگار آموزش دیده در هر مدرسه استان خواهد بود.

حمزه صباغیان، معاون تشکیلاتی سازمان دانش آموزی استان ضمن خداقوت به روسای مناطق و تاکید بر خستگی ناپذیر بودن آنان، فعالیت های سازمان دانش آموزی را تبیین کرد.

صباغیان گفت: ما باید توجه ویژه ای به دانش آموزان پیشتاز و مربیان خود در برنامه های راهبردی عملیاتی سازمان دانش آموزی در راستای تحقق سند تحول بنیادین داشته باشیم.

در پایان روسای ادارات دانش آموزی شهرستان ها و مناطق به بیان دیدگاه ها و همفکری در خصوص پیشبرد اهداف سازمان دانش آموزی استان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار