تجهیزات مرزبانی استان اردبیل تقویت شود

اردبیل(پانا) -امام جمعه اردبیل تاکید کرد برای ارتقای تجهیزات مرزبانی و کنترل دقیق مرز‌های استان جهت جلوگیری از قاچاق مواد مخدر اقدامات لازم باید انجام شود.

کد مطلب: ۱۲۲۳۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تجهیزات مرزبانی استان اردبیل تقویت شود

آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل در دیدار با جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مرزبانی استان گفت: مرزبانان دور از چشمان مردم به فکر تأمین امنیت و آرامش جامعه هستند که تلاش و زحمات شبانه‌روزی این قشر، شایسته قدردانی است.

وی بیان کرد: خدمت به مردم و دفاع از آب و خاک و تمامیت ارضی امری مقدس برای کشورمان است و بی‌شک تلاش‌های انجام یافته در تأمین امنیت و آرامش مردم امری لازم و ضروری است که انتظار داریم حمایت‌های لازم در این راستا به شکل همه‌جانبه محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: انتظار داریم برای ارتقای تجهیزات مرزبانی و کنترل دقیق مرز‌های استان برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر اقدامات لازم انجام یابد که در این زمینه انسداد مرزی و جلوگیری از ترددهای غیرمجاز زمینه اعتبار مرزبانی را نیز تقویت می‌کند.

عاملی تصریح کرد: تعامل با مرزنشینان و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها برای بالا بردن امنیت مرزها جزو اولویت اساسی در مسائل مرزبانی بوده و در این زمینه مرزنشینان در واقع مرزداران اصلی و حافظان خاک و ناموس مردم هستند که برای ایجاد امنیت کشور شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

در ادامه سردار اسماعیلی، فرمانده مرزبانی استان اردبیل نیز اظهار کرد: فعالیت‌های مرزبانی استان نسبت به پارسال 30 درصد افزایش یافته است و نسبت به تأمین امنیت در نوار مرزی و جلوگیری از هر گونه اقدام غیرقانونی آمادگی‌های لازم و کافی وجود دارد که بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار