معرفی 4 پلتفرم برتر آموزشی

تهران (پانا) - وبینار معرفی 4 پلتفرم برتر آموزشی در سطح‌ بین‌المللی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
معرفی 4 پلتفرم برتر آموزشی

به گزارش رویداد سرمد، این مجموعه وبینار‌ها به همت بنیاد سرمد که هدف آن ایجاد مهارت‌های فردی، تعلیم و تربیت فرزندان و انجام فعالیت‌های آموزشی در بالاترین سطح ممکن است در حال برگزاری است.

ارائه دهنده دومین وبینار «رزبان» ارائه دهنده دوره های آموزشی بود وی مختصری به موضوع وبینار اول پرداخت و هدف وبینار قبل را رسیدن به یک چارچوب برای ارزیابی نام برد و همچنین معیار این ارزیابی ها را شرح داد.

وی محتوای الکترونیکی را تلفیق صدا، متن، تصویر و فیلم در بستری همچون رایانه با هدف تعامل و ارتباط نامید. در ادامه چندین محتوای بین‌المللی را ارزیابی کرد، این محتوا‌ها مبتنی بر بازی،حل‌مسئله و داستان بود. وی مخاطب این پلتفرم‌ها را کودکان پیش دبستانی تا دانش آموزان پایه هفتم دانست.

از ویژگی برجسته این پلتفرم‌ها می‌توان به داستان و حل مسئله، تعدد و تنوع بازی های آموزشی و فعالیت‌های شبیه سازی شده‌ی تعاملی اشاره کرد. پلتفرم Funbrain از زبان فارسی هم برای مخاطبان خود استفاده کرده است.

وی پیشنهاد کرد محتوا‌ها متناسب با بستر وب طراحی شوند و به عناصر بازی و داستان توجه شود.

در انتهای وبینار هم پرسش و پاسخ میان شرکت کنندگان و سخنرانان صورت گرفت.

وبینار سوم سرآمدشو، با موضوع مهارت‌های زندگی و شایستگی‌های کلیدی در قرن ۲۱ با ارائه محمد حسین شریفیان دکترای روانشناسی تربیتی از دانشگاه شهید بهشتی در آبان ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس zaya.io/n7sgo مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۲۲۰۷۷۲۷ و ۰۹۹۸۱۲۴۰۶۳۷ تماس بگیرند و در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام، وبینارهای سرآمدشو را دنبال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار