وزیر اطلاعات به کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌رود

تهران (پانا) - اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در هفته آتی به بررسی و جمع بندی نهایی لایحه تصویب کنوانسیون سازمان ملل متحد درباره موافقتنامه‌های حل و فصل بین المللی ناشی از میانجیگری خواهند پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۲۲۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
وزیر  اطلاعات به کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌رود

مروری بر آخرین اخبار و تحولات و همچنین استماع گزارش هیات اعزامی کمیسیون به منظور بازدید از مناطق مرزی استانهای آذربایجان شرقی و غربی و نشست با مسئولان مناطق مزبور در دستورکار روز یکشنبه (٢۵ مهرماه) هفته آتی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

در این میان نمایندگان در این روز به بررسی ابعاد مرتبط با اجرای جز ٣ بند ب تبصره ١ قانون بودجه سال ١۴٠٠ با حضور مسئولان و همچنین ادامه بررسی و جمع بندی نهایی لایحه تصویب کنوانسیون سازمان ملل متحد درباره موافقتنامه های حل و فصل بین المللی ناشی از میانجیگری ( مطروحه در کمیته روابط خارجی) خواهند پرداخت.

همچنین ادامه بررسی پیرامون آخرین اخبار و تحولات در نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی وزیر اطلاعات و معاونان وی نیز از دیگر دستورکارهای نمایندگان است.

اعضای کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی قوه مقننه نیز در روز یکشنبه هفته آینده به ادامه بررسی طرح ساماندهی و تعیین تکلیف مشمولان غایب خدمت وظیفه عمومی ب- قانون وظیفه عمومی می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار