معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا:

ادامه مذاکرات برجامی برای تداوم کارهای دیپلماتیک حیاتی است

تهران (پانا) - معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در آستانه سفرش به تهران بدون اشاره به این که چه عواملی باعث ایجاد مشکل در اجرای برجام و عمل نشدن به این توافق شد گفت که ادامه مذاکرات برجامی از نقطه‌ای که ژوئن گذشته متوقف شد برای تداوم کارهای دیپلماتیک حیاتی است.

کد مطلب: ۱۲۲۲۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ادامه مذاکرات برجامی برای تداوم کارهای دیپلماتیک حیاتی است

به گزارش خبرآنلاین، انریکه مورا روز چهارشنبه در توئیتی نوشت: به ایران سفر می‌کنم، جایی که قرار است با همتایم در یک مقطع حیاتی دیدار می‌کنم. وی بدون اشاره به اینکه طرف‌ها غربی باید برای اجرای دقیق برجام و لغو تحریم ها گام های عملی بردارند عنوان کرد: به عنوان هماهنگ کننده برجام ضرورت از سرگیری مذاکرات برجام در وین را مطرح خواهم کرد.

وی افزود که از سرگیری مذاکرات برجامی، از نقطه‌ای که ژوئن (خرداد ماه) گذشته متوقف شد برای ادامه کارهای دیپلماتیک حیاتی است.

علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه هم در توئیتی از سفر معاون سرویس‌ اقدام اتحادیه اروپا به ایران خبر داد و نوشت: فردا (پنجشنبه) میزبان انریکه مورا خواهم بود.

وی در این توئیت نوشت: ‌در ادامه رایزنی‌های اخیر منطقه‌ای و بین‌المللی، فردا میزبان آقای انریکه مورا معاون سرویس‌ اقدام اتحادیه اروپا خواهم بود.

باقری افزود: تبادل نظر درباره مسائل دوجانبه، منطقه‌ای از جمله افغانستان و نیز مذاکرات برای برداشتن تحریم‌های ظالمانه در دستور کار این سفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار