رشته‌های جشنواره فرهنگی و هنری «فردا» به تفکیک دوره‌های تحصیلی

تهران (پانا) - جشنواره فرهنگی و هنری نمایشگاه خلاقیت دانش‌آموزان است؛ این مسابقات نمایشگاهی است از بسترهای خلاقه دانش‌آموزان که می‌تواند در عرصه تعلیم و تربیت جریان سازی کند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
رشته‌های جشنواره فرهنگی و هنری «فردا» به تفکیک دوره‌های تحصیلی

با برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری فضایی برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در خارج از مدرسه فراهم می‌شود؛ مسابقات فرهنگی و هنری این ظرفیت را دارد که به شکوفایی استعدادهای همه دانش‌آموزان کمک کند و به لحاظ تنوع رشته‌ها بر اساس نیازهای روز دانش‌آموزان و در بخش‌های مختلف است.

جشنواره فرهنگی هنری فردا در ایجاد انگیزه و جهت دهی استعدادهای دانش‌آموزان و شکوفایی بخش مهمی از استعدادهای آن‌ها و نوع اشتغالشان در فضای خارج از مدرسه نقش مهم و مؤثری دارد؛ جشنواره فرهنگی و هنری یک زمینه مهارتی شغلی برای آینده دانش‌آموزان است.

جشنواره فرهنگی و هنری نمایشگاه خلاقیت دانش‌آموزان است؛ این مسابقات نمایشگاهی است از بسترهای خلاقه دانش‌آموزان که می‌تواند در عرصه تعلیم و تربیت جریان سازی کند.

جشنواره فرهنگی هنری فردا، در گام نخست محصول تلاش مربیان و معاونین پرورشی و فرهنگی مدارس، مربیان فنی گروه‌های دانش‌آموزی و بیش از 1400 کارشناس فرهنگی هنری و معاون پرورشی و تربیت بدنی ادارات مناطق و شهرستان‌های سراسر کشور است که با پشتیبانی 1100 مدیر و دست اندرکاران کانون‌های فرهنگی تربیتی و راهبران فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح استان‌ها شامل بیش از 60 کارشناس فرهنگی هنری، 32 رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی کشور و 32 معاون پرورشی فرهنگی استان‌ها به دست آمده است.

دبیرخانه جشنواره در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران که میزبانی کشوری این جشنواره را عهده دار بودند، است.

نمایه رشته‌ها و گرایش‌های جشنواره فرهنگی و هنری فردا به تفکیک دوره‌های تحصیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار