طرح پرداخت صدقه از طریق کد QR در استان فارس اجرایی می‌شود

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی تمام مشترکان استان فارس می‌توانند از این پس صدقات خود را با کد اختصاصی QR  پرداخت کنند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح پرداخت صدقه از طریق کد QR در استان فارس اجرایی می‌شود

محمد بذرافشان، از اجرایی شدن طرح پرداخت الکترونیکی صدقات در استان فارس خبر داد وگفت: تمامی مشترکان و نیکوکاران استان می‌توانند با داشتن کد QR اختصاصی و عمومی و با استفاده از اپلیکیشن بارکد خوان به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند.
بذرافشان افزود: در 6 ماهه امسال 185 میلیارد ریال صدقه توسط مردم پرداخت شده است.از این میزان 65 میلیارد و 690 میلیون ریال از طریق مراکز نیکوکاری سطح استان و مابقی از طریق دفاتر امداد جمع آوری شده است.
مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه صدقات جمع‌آوری شده در سرفصل های مختلفی از جمله معیشتی، درمان، بهداشت، مسکن، جهیزیه و ... هزینه می‌شود، اضافه کرد: هم اکنون 369 هزار صندوق صدقات فعال در استان وجود دارد که از این تعداد 363 هزار صندوق کوچک خانگی و مابقی در قالب صندوق متوسط و بزرگ در سطح معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و ... نصب‌ شده‌ است.همچنین تاکنون کد QR بر روی 50 هزار صندوق نصب شده است.
وی در پایان در خصوص مزایای پرداخت صدقه از طریق کد QR گفت: تسریع در کمک رسانی به نیازمندان، امکان پرداخت صدقه در هر زمان و جلوگیری از استهلاک پول ملی از ویژگیهای این نوع پرداخت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار