تمدید مهلت انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت

تهران (پانا) - مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت تا ۲۶ مهر تمدید شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت

بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر ۵ درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال این گروه از دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد.

تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفا برای همسر و فرزندان شاهد، جانبازان بالای ۵۰ درصد، همسر و فرزندان آنان، آزادگان، همسر و فرزند آنان و جانبازان ۲۵ تا ۴۹ درصد و همسر و فرزندان آنان می باشد.

زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی در نیم سال اول سال تحصیلی جدید، از «اول تا دهم شهریور» تعیین شده بود که به دلیل تقاضای برخی از دانشجویان شاهد و ایثارگر که تاکنون موفق به ثبت نام برای نقل و انتقالات دانشجویی نشده اند، تا ۲۶ تمدید شد.

دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است صرفا در زمان تعیین شده و از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس https://vsa.behdasht.gov.ir (بخش سامانه انتقال) اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارتخانه خودداری کنند.

طبق آیین نامه انتقال، اولویت انتقال با دانشجویان ورودی جدید است، تصمیم گیری در مورد تمام متقاضیان انتقال که در سامانه ثبت نام کرده اند، به بعد از اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال جاری موکول خواهد شد. در واقع درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و نتیجه آن پس از بررسی لازم از طریق پیامک به دانشجو اطلاع رسانی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار