چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا افتتاح شد

تهران (پانا) - چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا صبح امروز ۲۰ مهرماه در مدارس سراسر کشور افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا افتتاح شد

چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا صبح امروز سه شنبه ۲۰ مهرماه همزمان با روز گرامیداشت حافظ، در هنرستان مالک اشتر منطقه ۱۲ افتتاح شد.

این مراسم به صورت همزمان در مدارس سراسر کشور برگزار شد. در مراسم امروز فرهاد قاسم پور معاون اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و مسئولان آموزش و پرورش حضور داشتند.

در مراسم افتتاحیه امروز با حضور دبیران چهلمین دوره جشنواره از پوستر این جشنواره نیز رونمایی شد.

گفتنی است این مسابقات از قدیمی ترین مسابقات و جشنواره‌های بعد از انقلاب و دارای قدمت بالایی است.

این جشنواره برابر روال همه ساله در چهار مرحله 1- مدرسه 2- منطقه 3- استانی و 4- کشوری به صورت فرآیند محور برگزار می‌شود. پس از دریافت آثار مرحله داوری غیر حضوری آثار برگزار خواهد شد و از بین آثار ارسالی به دبیرخانه در 6 بخش شامل هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش‌های ادبی، بخش رسانه و فضای مجازی، بخش نقد که در مجموع نزدیک به 80 رشته و گرایش مختلف را شامل می‌شود آثار برگزیده برای رقابت در بخش آنلاین جشنواره انتخاب خواهند شد.

به گزارش پانا، امسال رشته لالایی خوانی ویژه دختران دوره متوسطه در بخش هنرهای آوایی، رشته تک گویی، پانتومیم، نمایش عروسکی نخی و دستکشی، تئاتر خیابانی و محیطی، رشته ایده پردازی و کسب و کار مجازی در بخش رسانه و فضای مجازی، سرود گروهی و همگانی به این جشنواره اضافه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار