چهارمین کنگره‌ زیست‌پزشکی دانش‌آموزی با همکاری سازمان پژوهش برگزار شد

تهران (پانا) - چهارمین کنگره بین‌المللی زیست‌پزشکی دانش‌آموزی با همکاری و مشارکت سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و چند نهاد و دانشگاه دیگر، 19 آبان ماه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین کنگره‌ زیست‌پزشکی دانش‌آموزی با همکاری سازمان پژوهش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، این کنگره در چهار بخش میکروب‌شناسی، نانو، ژنتیک، سلول‌های بنیادی و سرطان 19 آبان ماه ساعت 8 صبح برگزار شد.

کنگره‌ دانش‌آموزی زیست‌پزشکی، به‌عنوان اولین کنگره‌ بین‌المللی در حوزه‌ی پزشکی و زیست‌شناسی برای دانش‌آموزان، با همکاری ستاد توسعه‌ی زیست فناوری ریاست جمهوری و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش هر سال برگزار می‌شود.

این کنگره از سال 1397 فعالیت خود را در تهران آغاز کرده که در سال 1398 به علت استقبال دانش‌آموزان، به‌صورت مجازی برگزار شد و پس از آن نیز به علت شیوع ویروس کرونا کنگره‌ی اصلی به‌صورت مجازی و به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. همکاری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با کنگره‌ی بین‌المللی زیست‌پزشکی از سال 1398 با معرفی نماینده‌ای جهت شرکت در جلسات هم‌اندیشی به‌ویژه در ارتباط با دستاوردهای کنگره مبنی بر توسعه و ارتقای سواد فناوری زیستی در جامعه‌ی معلمان و دانش‌آموزان به‌صورت مشارکت معنوی در بخش دانش‌آموزی شکل گرفت.

با توجه به مأموریت‌ و رسالت‌ سازمان پژوهش که متولی تدوین برنامه‌های درسی است، تبیین سرفصل‌ محتوای آموزشی کارگاه‌ها و دوره‌ها برای دانش‌آموزان و معلمان، از اقداماتی است که توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی قرار است اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار