مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در گفت و گو با پانا؛

زیباسازی فضاهای فرهنگی و تربیتی باعث جذب و حضور حداکثری دانش‌آموزان می‌شود

هرمزگان(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در راستای بهسازی فضای فیزیکی سازمان دانش‌آموزی و کانون فرهنگی و تربیتی غدیر از این مجموعه بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
زیباسازی فضاهای فرهنگی و تربیتی باعث جذب و حضور حداکثری دانش‌آموزان می‌شود

ایرج بیت اللهی در این بازدید که معاون پرورشی و فرهنگی آن اداره کل ، رئیس سازمان دانش آموزی استان، مدیر کانون فرهنگی و تربیتی غدیر و جمعی از کارشناسان این مجموعه ایشان را همراهی می کردند در گفت و گو با پانا بر لزوم بهسازی فضا و ساختمان کانون و سازمان دانش آموزی تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی و زیباسازی فضاهای فرهنگی و تربیتی افزود: در سال تحصیلی جدید با توجه به حضوری شدن کلاس های درس بایستی بتوانیم سازمان دانش آموزی و کانون را بهسازی و آماده سازی کرده تا دانش آموزان بتوانند استفاده بهتر، مطلوب تر و موثرتری از این فضا داشته باشند، چراکه هرچه این فضا مناسب تر و بهتر و باکیفیت تر باشد، شاهد جذب و حضور حداکثری دانش آموزان خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف ما از این بازدید دیدار با همکاران پر تلاش سازمان دانش آموزی و مجموعه فرهنگی و تربیتی غدیر و تقدیر و تشکر از این بزرگواران بود و دیگر اینکه میزان بهسازی این فضا را از نزدیک بررسی نموده و کمبود ها و نواقص در این زمینه را از طریق حوزه پشتیبانی برطرف نماییم تا بتوانیم خدمات مطلوب تری درحوزه فرهنگی و تربیتی به دانش آموزان ارائه کنیم.

بیت الهی در پایان سخنانش خبرگزاری پانا را مورد تقدیر و تحسین قرار داد و اظهار کرد: خبرگزاری پانا از تشکیلات بسیار خوب و موثر در حوزه فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش است که هر چه این گونه مجموعه ها بیشتر حمایت شوند می توانند خدمات بهتر و موثرتری در زمینه انعکاس اخبار و اطلاعات فرهنگی و آموزشی داشته باشند و ما شاهد رشد و شکوفایی و بالندگی بیشتری در مجموعه آموزش و پرورش خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار