مهلت دریافت آثار پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد تمدید شد

تهران (پانا) - دبیر پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آموزشی تربیتی رشد از تمدید مهلت دریافت آثار این جشنواره تا 30 مهرماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مهلت دریافت آثار پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد تمدید شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، محمد ابراهیم محمدی در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی فیلم رشد ضمن بررسی آخرین وضعیت فعالیت‌های دبیرخانه، بر اساس درخواست‌های تلفنی و کتبی تعدادی از شرکت کنندگان ایرانی و خارجی در این جشنواره برای تمدید فرصت اعلام شده، با تمدید مهلت اعلام شده موافقت کرد و در این خصوص گفت: نظر به اینکه نحوه دریافت آثار ایرانی نسبت به ادوار گذشته تغییر نموده و نیز با توجه به اینکه بسیاری از هنرمندان از جمله فیلم‌سازان داخل و خارج از کشور هنوز در شرایط و محدودیت‌های سخت کرونایی به تولید آثار خود مشغول هستند، شایسته است که دبیرخانه فیلم رشد تا جایی که مقدور است همکاری و مساعدت لازم برای رسیدن برخی از آثار تولیدی که مراحل فنی و پایانی کار را پشت سر می‌گذارند به عمل آورد.

طبق اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، همه فیلم‌سازان ایرانی و خارجی علاقه‌مند به شرکت در پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد که تا تاریخ 15 مهرماه موفق به ثبت‌نام و ارسال آثار خود نشده‌اند، تا پایان روز جمعه 30 مهرماه جاری فرصت خواهند داشت که نسبت به ثبت‌نام و ارسال اثر خود اقدام کنند.

پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد در بخش‌های بین‌الملل، معلمان، دانشجومعلمان و دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در قالب‌های داستانی کوتاه، ‌ داستانی بلند، ‌ مستند کوتاه، ‌مستند بلند و پویانمایی تا مهلت تمدید شده همچنان پذیرای فیلم‌های فیلم‌سازان ایران و جهان خواهد بود. موضوعات اعلام شده در فراخوان این دوره از جشنواره شامل دو بخش اصلی می‌باشد: فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی مبتنی بر اسناد تحولی آموزش و پرورش و نیز فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی مرتبط با محتواهای کتاب‌های درسی. علاقه‌مندان برای اطلاع از ریز موضوعات می‌توانند به سامانه جشنواره مراجعه کنند.

تهیه‌کنندگان و فیلم‌سازان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت eff.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آئین‌نامه جشنواره فیلم رشد، از دو روش زیر نسبت به ثبت نام و تحویل آثار خود اقدام کنند.

الف) تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری لینک اثر در سامانه eff.roshd.ir

ب) تکمیل فرم شرکت در جشنواره، دریافت کد رهگیری و ارسال اثر بر روی لوح فشرده به نشانی:

تهران- خیابان ایرانشهر شمالی- نبش کوچه آذرفر- پلاک 270 - دبیرخانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

شماره تلفن‌های دبیرخانه : 87196563 - 87196557 - 88301479 (021) در روزهای فعال از ساعت 8 صبح تا 14 آماده پاسخگویی به سؤالات شرکت کنندگان است.

همچنین نشانی الکترونیکی eff.roshd@oerp.ir آماده دریافت پیام‌های مکتوب فیلم‌سازان محترم ‌خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار