انتصاباتی جدید در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

تهران (پانا) - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دو حکم جداگانه مدیرکل حراست و مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه را منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
انتصاباتی جدید در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

به‌ گزارش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سیدعزت‌الله ضرغامی امروز در دو حکم جداگانه وحید سلطانی را به‌عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و میثم آسوپا را به‌عنوان مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات این وزارتخانه منصوب کرد.

پیش‌تر جواد جهانبانی مسؤولیت حراست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را به عهده داشت که شنبه ۱۷ مهرماه در مراسمی تودیع شد.

در بخشی از حکم ضرغامی خطاب به وحید سلطانی،‌ مدیرکل جدید حراست این وزارتخانه آمده است:

«مأموریت‌های متنوع، گسترده و حساس در وزارتخانه و ضرورت صیانت از مزیت‌ها و توانمندی‌های ارزشمند در این عرصه نیازمند برنامه‌ریزی و استفاده از همه ظرفیت‌های سازمانی در رصد دقیق فعالیت‌ها و مراقبت نسبت ‌به انحرافات احتمالی است.

نظارت علمی و دلسوزانه و اطلاع‌رسانی برای اصلاح به‌موقع وظیفه همگانی همکاران به‌ویژه بخش حراست وزارتخانه است، این راهبرد مهم سرلوحه رفتار شما خواهد بود...»

همچنین در حکم ضرغامی خطاب به میثم آسوپا آمده است:

«نظارت و بازرسی سازمانی و مراقبت نسبت به انحرافات احتمالی از اهداف و رویه‌های تعیین‌شده نقش بسیار مهمی در موفقیت وزارتخانه دارد.

همکاری پیشگیرانه با همه بخش‌ها ارتباط مستمر و سازنده با نهادهای نظارتی و ارائه گزارش‌های واقع‌بینانه و به‌موقع به مدیران و تشکیل کانونی مطمئن و دلگرم‌کننده برای همه همکاران در سطح کشور از جمله وظایف جناب‌عالی است. »

پیش‌تر مجید باقرکاظمی مسؤلیت دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را به عهده داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار