علیرضا کاظمی:

کمک ۳ هزار میلیاردی خیرین برای مدرسه سازی در یک سال اخیر

قریب به ۵۰ درصد مدارس کشور با کمک خیرین ساخته می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش بیان کرد یکی از دستاوردهای خیرین مدرسه‌ساز ساخت مدرسه است دستاورد بزرگ دیگر این افراد ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است.

کد مطلب: ۱۲۲۱۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۳ هزار میلیاردی خیرین برای مدرسه سازی در یک سال اخیر

علیرضا کاظمی در نخستین همایش بین المللی تکریم خیرین مدرسه ساز خارج از کشور ضمن تشکر از همکاران خود در سازمان نوسازی مدارس کشور و جامعه خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: قدردانی از افرادی که با فاصله‌های دور از سرزمین و وطن عشق به خدمت به مردم دارند مهم است همچنین پاسداشت این مهربانی و محبت یک فرهنگ بسیار ارزشمندی است.

وی افزود: عشق به وطن و عشق به تعلیم و تربیت و آینده این کشور در وجود خیرین موج می‌زند و قلبشان برای ایران می‌تپد. وقتی به عملکرد مجموعه خیرین کشور و مجمع خیرین و جامعه خیرین مدرسه‌ساز که می‌نگریم پرافتخارترین تشکل مردم نهاد در کشور است و بزرگترین خدمت‌ها را به مردم انجام داده و هیچ مدالی پرافتخارتر از آن نیست.

کاظمی بیان کرد: نزدیک به 50 درصد مدارس کشور با کمک خیرین ساخته می‌شود که کار بزرگی است این افراد همپا و همراه دولت برای مردم کارهای بزرگی انجام داده اند یکی از دستاوردهای خیرین ساخت مدرسه است دستاورد بزرگ دیگر این افراد ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: خیرین مدرسه ساز با سرمایه گذاری 3 هزار میلیارد تومان در یک سال کار ساخت مدرسه را انجام دادند که بسیار ارزشمند است این افراد با علاقه و افتخار وارد این مسیر می‌شوند؛ تشخیص صحیح و استراتژیک برای درست استفاده کردن منابع نیز از سوی خیرین مهم است و صدقه جاریه در تعلیم و تربیت برای ایران عزیز سرافرازی می‌آورد.

وی اشاره کرد: خیرین مدرسه ساز یک فرهنگ و تمدن را می‌سازند و این موضوع برای ما نیز قابل اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار