آغاز پخش سریال «به رنگ خاک» از ۱۶ مهر در آی‌فیلم

تهران (پانا) - سریال تلویزیونی «به رنگ خاک» از جمعه ۱۶ مهر مهمان آی‌فیلمی‌ها می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۰۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پخش سریال «به رنگ خاک» از ۱۶ مهر در آی‌فیلم

به‌ گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سربال تلویزیونی «به رنگ خاک» جایگزین مجموعه «ستاره حیات» در باکس ساعت ۱۸ خواهد شد.

این سریال در آبان سال ۱۳۹۸ در ۳۴ قسمت از شبکه یک سیما پخش شد.

در «به رنگ خاک» می‌بینید: مهرداد که در جزیره هرمز به کار آموزش غواصی مشغول است، دلباخته دختر ناخدا جمات است و این در حالی است که ناخدا مخالف جدی ازدواج این دو است. از سوی دیگر گروهی خلافکار به شدت در پی یافتن مهرداد هستند و مهرداد نیز هر روز برای یافتن شیئی قدیمی به زیر آب رفته و غواصی می‌کند که… .

این سریال که به‌شکل کامل در جزایر ایرانی ساخته شده، به کارگردانی مشترک حسن لفافیان و محسن یوسفی تولید شد. کارگردانی بخش‌هایی که در جزیره هرمز، لارک، قشم و ابوموسی ضبط می‌شوند، برعهده حسن لفافیان بوده است و محسن یوسفی کارگردانی بخش‌هایی را انجام داده که در جزیره هنگام فیلمبرداری شده است.

این سریال دارای چهار اپیزود است و فقط چند بازیگر به‌طور ثابت در آن نقش آفرینی کرده اند. در هر اپیزود، سایر بازیگران و قصه‌ها تفاوت دارند.

برزو ارجمند، پوریا پورسرخ، بیتا سحرخیز، سیاوش طهمورث، محمود پاک‌نیت، امیر متوسلانی، مجید سعیدی، امیر کاظمی، علیرضا جعفری، فرشته سرابندی و مهدی صبایی ازجمله هنرمندان این اثر پربازیگر هستند.

سریال «به رنگ خاک» از جمعه ۱۶ مهر، ساعت ۱۸ از آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد و تکرار آن در روز بعد ساعت‌های ۰۲ و ۱۰ روی آنتن خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار