قرعه‌کشی کشتی فرنگی قهرمانی جهان انجام شد

تهران (پانا)- رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان قرعه‌کشی شد و نمایندگان ایران رقیبان خود را شناختند.

کد مطلب: ۱۲۲۰۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
قرعه‌کشی کشتی فرنگی قهرمانی جهان انجام شد

به گزارش ایسنا، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در اسلو پایتخت نروژ قرعه کشی شد و ۱۰ فرنگی کار ایران در این رقابت‌ها رقیبان خود را شناختند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم سجاد عباسپور در دور اول با مکس نوری از آمریکا مسابقه می دهد و در صورت برتری در یک هشتم نهایی با برنده هاخویان از ارمنستان و برنارد اشمیت از آلمان مبارزه می کند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، مهرداد مردانی پس از استراحت در دور نخست به مصاف رضوان آرنائوت از رومانی می رود. مردانی در صورت برتری در یک چهارم نهایی به مصاف برنده مبارزه دالتون رابرتز از آمریکا و گئورگ غریبیان از ارمنستان می رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دورنخست، به مصاف برنده دنیز منسک از آلمان و جونز از آمریکا می رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک از ایران پس از استراحت در دور نخست، در یک هشتم نهایی مقابل شیمویامادا از ژاپن به روی تشک می رود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در دور نخست به مصاف کریستوف بورگر از اتریش می رود و در صورت برتری مقابل برنده مبارزه درمولا از اسلواکی و لی از کره جنوبی کشتی می گیرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمد علی گرایی در دور نخست با آیک مناتسکانیان از بلغارستان مسابقه می دهد و در صورت برتری در یک هشتم نهایی مقابل برنده مبارزه راموس جونیور از برزیل و جلا بولکوادزه از گرجستان مبارزه می کند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم، پژمان پشتام به مصاف سینگ هارپرت از هند می رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم، رامین طاهری در دور نخست به مصاف میهایل برادو از مولداوی می رود و در صورت برتری در یک هشتم نهایی مقابل برنده بی سلطانوف از دانمارک و آلن گترسیا از آمریکا مبارزه می کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست برابر آرتور سارگسیان از روسیه مبارزه می کند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور نخست، مقابل برنده مبارزه سونودا از ژاپن و اواساپیان از ارمنستان مبارزه می کند.

این رقابت ها از ظهر فردا(پنج شنبه) با رقابت فرنگی کاران در ۴ وزن ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم، آغاز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار