نگاهی به فعالیت واحد رپرتاژ معاونت صدا در رادیو اربعین

تهران (پانا) - با هدف پوشش و انعکاس حال و هوای مراسم اربعین حسینی و ایجاد زیرساخت و بستر مناسب، واحد رپرتاژ اداره کل فنی معاونت صدا برنامه ریزی های وسیعی را اجرایی کرد .

کد مطلب: ۱۲۲۰۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
نگاهی به فعالیت  واحد رپرتاژ معاونت صدا در رادیو اربعین

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، سید حامد اسلامی مدیر واحد رپرتاژ فنی رادیو در خصوص فعالیت های این واحد در ایام اربعین گفت: با همکاری و مساعدت دفتر اداره کل امور بین الملل در کشور عراق در قالب اعزام گروهی حرفه ای متشکل از بهترین مهندسان فنی و صدابردار متبحر، اقدام به انتقال تجهیزات فنی به کشور عراق و ایجاد امکانات لازم برای ارتباط برنامه سازان با استودیو های پخش شبکه های رادیویی اربعین، جوان ، تهران، فرهنگ ، سلامت ، قرآن ، گفت وگو و ورزش نمودند.
اسلامی تصریح کرد: این تیم اعزامی با نصب و راه اندازی دو استودیوی تولید و پخش رادیوئی در شهر کربلا (استودی حبیب مستقر در بین الحرمین ) و موکب های طول مسیر راهپیمایی از نجف تا کربلا در عمودهای 285 ، 757 ، 828 ، 1080 و 1120با ایجاد بسترهای ارتباطی ؛ سیگنال رسانی ، از روشهای مختلف فنی شاملstreaming Live و SNG برای انتقال برنامه های زنده شبکه های متقاضی معاونت صدا استفاده کردند .
همچنین واحد رپرتاژ علاوه بر این موارد با ارسال 64 ارتباط گزارشی و برنامه سازی به مدت ۱۸۰۶ دقیقه در مهر ماه سال جاری، زمینه های مناسبی را برای اطلاع رسانی گسترده در این ایام مهیا نمود.
یادآور می شود ۳۱۲۰ دقیقه برنامه از رادیو معارف به مناسبت ایام اربعین روی آنتن این شبکه رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار