۶ موردی که مار‌ها را به سمت خانه‌ها می‌کشاند

تهران (پانا) - برای جلوگیری از ورود مار به خانه خود موارد مطرح شده در خبر زیر را بررسی کرده و بلافاصله آن‌ها را رفع کنید.

کد مطلب: ۱۲۲۰۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
۶ موردی که  مار‌ها را به سمت خانه‌ها می‌کشاند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از خزندگان نامطلوب که اغلب در خانه‌ها دیده می‌شود مار است و احتمال دارد حتی علت مرگ یکی از اعضای خانواده نیز باشد. جالب است بدانید که مواردی در منازل وجود دارد که ممکن است مار‌ها را به خانه شما جذب کند که در ادامه شش مورد از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد تا با برطرف کردن آن‌ها از ورود این حیوان خطرناک جلوگیری کرده و جان عزیزان خود را نجات دهید.

۱. اگر از طرفداران پرورش پرندگان هستید، باید مراقب حفره‌های پرنده و تخم‌های آن‌ها باشید، زیرا تخم مرغ یکی از بهترین غذا‌هایی است که مار‌ها دوست دارند، بنابراین خانه شما فرصتی مناسب برای ورود مار‌ها را فراهم می‌کند.

۲. اگر در خانه خود موش می‌بینید، باید در اسرع وقت آن‌ها را از بین ببرید، زیرا موش‌ها معمولا باعث جذب مار‌ها می‌شوند، زیرا یکی از منابع تغذیه این حیوان ترسناک، موش‌ها هستند.

۳. برخی از افراد به عنوان دکوراسیون و زیبایی منازل اقدام به قرار دادن سنگ در مقابل خانه خود می‌کنند، اما این سنگ‌ها ممکن است محلی مناسب برای جذب مار‌ها به خانه شما باشند.

۴. اگر محیط اطراف شما مملو از درختان است، باید حتما از اسپری‌های ضد عفونی کننده استفاده کنید تا مار‌ها در این محل پخش نشوند.

۵. سوراخ یا شکاف‌های داخل خانه خود را به سرعت ترمیم کنید.

۶. اگر در جلوی خانه شما باغی با درختان زیاد وجود دارد، باید توده‌های انباشته برگ را از بین ببرید، زیرا مار‌ها در داخل آن‌ها پنهان می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار