درستکار: همه با هم یکصدا شدیم تا بهترین نتیجه را بگیریم

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران از میزان آمادگی شاگردانش برای حضور در قهرمانی جهان ابراز رضایت کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
درستکار: همه با هم یکصدا شدیم تا بهترین نتیجه را بگیریم

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی پیش از حضور کشتی گیران در رقابت های جهانی نروژ با بیان این مطلب افزود: با توجه به زمان کوتاهی که در اختیار داشتیم تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا ملی‌پوشان را به بهترین فرم آمادگی جهت حضوری موفق در این دوره از رقابت‌ها برسانیم و هر آنچه که لازم بوده را انجام داده‌ایم. خوشبختانه تیم یک‌دست و باانگیزه‌ای داریم و همه با هم یک‌دل و یک‌صدا شده‌ایم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی ادامه داد: آنچه مهم است این است که همه کشتی‌گیران علاوه بر آمادگی جسمانی، از نظر روحی و روانی هم در سطح بالایی قرار دارند و قطعا بر روی تشک مبارزه کم‌کاری نخواهند کرد و تا آخرین لحظه برای رسیدن به پیروزی با حریفان خواهند جنگید.

درستکار در پایان خاطرنشان کرد: روی نقاط ضعف و قوت کشتی‌گیران و حریفان‌شان کار کرده‌ایم و نسخه مناسبی به دست آن‌ها داده‌ایم که اگر دستورات فنی را به درستی بر روی تشک پیاده کنند، انشاالله نتایج رضایت بخشی به دست خواهد آمد. تا لحظاتی دیگر نیز ملی‌پوشان ۴ وزن نخست به روی تشک خواهند رفت و از مردم کشورمان می‌خواهم تا برای موفقیت ملی‌پوشان دعا کنند تا نتایج خوبی رقم بخورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار