کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ 4 ایرانی امروز روی تشک می‌‍روند

تهران (پانا) - رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی جهان از ساعت 12 امروز و با برگزاری مسابقات اوزان 61، 74، 86 و 125 کلیوگرم در شهر اسلو نروژ آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۹۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ 4 ایرانی امروز روی تشک می‌‍روند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رحمان عموزاد، یونس امامی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع نمایندگان کشورمان در این اوزان هستند که امروز به مصاف حریفان خود می روند.
قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم رحمان عموزاد در کشتی نخست با گمزاتگادزی هالیدوف از مجارستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان توشیهیرو هاسگاوا از ژاپن و نیکو مگرلی از آلمان می رود. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور اول با بایامبادورج انخبایار از مغولستان کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف نورکجا کایپانوف از قزاقستان می رود. در این وزن 29 نفر حضور دارند.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان سباستین جزیرزانسکی از لهستان و عظمت دولت بیکوف از قزاقستان می رود. دیوید تیلور آمریکایی در بالای جدول حضور دارد. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف خرامیانکوف از بلاروس می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان دسی از کانادا و گویازدوفسکی از آمریکا مبارزه می کند. در این وزن 19 نفر حضور دارند. طاها آکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه در گروه زارع حضور دارد و تا مرحله نیمه نهایی به وی برخورد نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار