مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

اطلاع‌رسانی از روند بازگشایی مهد کودک‌ها در اولویت قرار گیرد

بجنورد(پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی اعلام کرد اطلاع‌رسانی از روند بازگشایی مهد کودک‌ها در اولویت قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اطلاع‌رسانی از روند بازگشایی مهد کودک‌ها در اولویت قرار گیرد

مهدی مودی درکارگروه انتقال مهدهای کودک خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با تاسیس سازمان تعلیم و تربیت کودک، آموزش ویادگیری کودکان زیر 6 سال با آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: 270 مهد کودک در استان فعالیت دارد که تمامی مهدهای سراسر استان که زیر مجموعه اداره بهزیستی هستند، در یک دوره یک‌ساله زیر مجموعه آموزش و پرورش قرار می گیرند.

مودی خاطرنشان کرد: با توجه اطلاع رسانی از سوی وزارت مبنی بر بازگشایی مهد کودک روند بازگشایی باید به صورت دقیق به اولیا اطلاع رسانی شود.

وی گفت: آموزش حضوری تدریجی از سیاست اصلی آموزش و پرورش است که در سه گام آموزش حضوری انجام می گیرد.

مودی با بیان اینکه آموزش حضوری تدریجی در سه مرحله برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است، گفت: در نخستین مرحله دانش آموزان برای کلاس هایی که ظرفیت ۱۵ نفر دارند در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: همچنین متوسطه اول و دوم بخش آموزش مهارتی و فنی حرفه ای و مناطق عشایری حضوری است.

وی افزود: اما در مرحله دوم مدارسی که تا ۳۰۰ دانش آموز دارند به صورت آموزش ترکیبی مجازی و به صورت حضوری از اول آبان ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: در مرحله سوم، مدارسی که بیش از ۳۰۰ دانش آموز دارند از ۱۵ آبان ماه حضوری است.

مودی با بیان اینکه تا ۱۵ مهرماه تمامی فرهنگیان دُز دوم واکسن را دریافت می‌کنند، گفت: همچنین تمامی رانندگان سرویس مدارس، واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار